reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

CNN zamknie serwis CNN+ po miesiącu

dodano: 2022-04-21 20:24 | aktualizacja: 2022-04-22 16:17
autor: Jerzy Kruczek | źródło: CNN/satkurier.pl

CNN+ Serwis streamingowy CNN+, którego start był reklamowany jako jedno z najważniejszych wydarzeń w historii CNN, zostanie zamknięty 30 kwietnia br., zaledwie miesiąc po uruchomieniu. Klienci CNN+ „otrzymają proporcjonalny zwrot opłat subskrypcyjnych” - podała firma. Decyzja została podjęta przez nowe kierownictwo, po tym jak dawna spółka macierzysta CNN, WarnerMedia, połączyła się z Discovery, tworząc na początku tego miesiąca Warner Bros. Discovery.

CNN
CNN+


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wizja poprzedniego zespołu zarządzającego dotycząca CNN+ jest sprzeczna z planem dyrektora generalnego Warner Bros. Discovery, Davida Zaslava, aby zgromadzić wszystkie marki firmy w jednej usłudze streamingowej.
 

- Na złożonym rynku serwisów streamingowych konsumenci oczekują prostoty i kompleksowej usługi, która zapewnia lepsze wrażenia i większą wartość niż osobne oferty, a dla firmy bardziej zrównoważony model biznesowy, który napędza nasze przyszłe inwestycje w doskonałe dziennikarstwo i opowiadanie historii - poinformował J.B. Perrette, prezes i dyrektor generalny Discovery.

J.B. Perrette i przyszły dyrektor generalny CNN, Chris Licht, powiadomili pracowników o decyzji na spotkaniu w czwartek, 21 kwietnia. Setki pracowników CNN+ mogą stracić pracę. Licht zaznaczył w wewnętrznym komunikacie, że „wszyscy pracownicy CNN+ będą nadal otrzymywać wynagrodzenie i świadczenia przez następne 90 dni, podczas gdy badane będą możliwości dalszej współpracy w ramach CNN, CNN Digital i na innych posadach w rodzinie Warner Bros. Discovery”. Dodał, że pracownicy, którzy nie zostaną zaangażowani nigdzie indziej w firmie, otrzymają co najmniej 6-miesięczną odprawę.

Licht powiedział na temat debiutu CNN+, że „był to niezwykle udany start”, ale po prostu niezgodny z planami nowo połączonej firmy. Usługa streamingowa CNN+ została uruchomiona zaledwie dwa tygodnie przed zamknięciem fuzji WarnerMedia-Discovery, ku irytacji kierownictwa Discovery, które miało inną strategię, ale nie mogło legalnie komunikować się z kierownictwem CNN przed oficjalną transakcją.

Wiceprezes wykonawczy odpowiedzialny za CNN+ i wszystkie cyfrowe biznesy CNN, Andrew Morse, odejdzie z firmy po okresie przejściowym. W notatce do pracowników Morse opisał swoje dziewięć lat w CNN jako „niesamowitą przejażdżkę” i dodał: „Kiedy firma wkracza w ekscytujący okres zmian, jasne jest, że wizja przyszłości nowego kierownictwa jest inna niż ta, jaką już mieliśmy. W porządku. To wszystko jest częścią zmian”. Licht powiedział na spotkaniu, że chce, aby Morse pozostał w firmie, ale uszanował tę decyzję.

Alex MacCallum, szef produktu i dyrektor generalny CNN+, będzie kierował CNN Digital i współpracował z Lichtem „w celu określenia przyszłej strategii przywództwa”, podała firma w komunikacie prasowym.

CNN wydało setki milionów dolarów na nową aplikację streamingową i zwabiło do niej największe talenty z innych sieci, w tym Kasie Hunt z NBC i Chrisa Wallace z Fox News. Usługa oferowała godziny codziennych programów na żywo i cotygodniowych programów. Subskrypcja kosztowała 5,99 dol. miesięcznie lub 59,99 dol. rocznie.

Źródło: cnn.com 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy streamingowe


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Spycat Mini V2

Spycat Mini V2  - mały, tani odbiornik satelitarny HD w...

219 zł Więcej...

Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5520) EVOBOX

Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...

219 zł Więcej...

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...