- Wyjątkowość nordyckich treści tworzy znaczący globalny popyt na tego rodzaju narrację - i nikt nie zapewnia wyższej jakości ani ilości niż my. Viaplay Select będzie fantastyczną wizytówką, która pomoże partnerom wyróżnić się w konkurencyjnym krajobrazie streamingu, przy jednoczesnym zwiększeniu zwrotu z inwestycji w treści. Nowe rynki partnerskie Viaplay będą od pierwszego dnia zwiększać marżę. Nadal wprowadzamy innowacje i współpracujemy, aby udostępniać nasze nagradzane historie widzom na całym świecie - powiedział Anders Jensen, prezes i dyrektor generalny NENT Group.
- Viaplay Select będzie bardzo atrakcyjną ofertą dla partnerów. Nasza szybko rosnąca liczba produktów Viaplay Originals, w połączeniu z globalną kontrolą IP i partnerstwami na wielu rynkach oznacza, że możemy zaoferować unikalny wachlarz treści ze sprawdzonymi osiągnięciami w przyciąganiu odbiorców świadomych jakości - powiedziała Vanda Rapti, wiceprezes i dyrektor ds. zakupów, dystrybucji treści i partnerstw NENT Group.