reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

24 mln subskrybentów discovery+

dodano: 2022-04-26 16:50
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Warner Bros. Discovery/satkurier.pl

discovery+ Warner Bros. Discovery poinformował, że na koniec marca br. z jego usługi streamingowej discovery+ korzystało 24 mln subskrybentów, co oznacza wzrost o 2 mln w porównaniu z końcem 2021 roku. Liczba ta nie obejmuje użytkowników bezpłatnego okresu próbnego, ale za to obejmuje subskrybentów discovery+ w Ukrainie, którzy tymczasowo używają serwisu za darmo. Jednak jak podkreśla Warner Bros. Discovery, liczba Ukraińców korzystających z usługi bezpłatnie nie jest znacząca.

discovery+


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

- Dzięki Warner Bros. Discovery tworzymy firmę medialną typu pure-play o zdywersyfikowanych przychodach i najlepszej własności intelektualnej, franczyzach i portfolio marek w naszej branży. Co ważne, mamy również niezrównany globalny zasięg punktów styku, dzięki którym nasze treści trafiają do rąk konsumentów na każdym ekranie. Łączymy strategiczne ramy i organizację, aby kierować naszym zrównoważonym podejściem do rozwoju działalności i maksymalizacji wartości narracji, wiadomości i sportu. W tym celu połączyliśmy silny zespół kierowniczy w usprawnionej strukturze, aby wspierać lepsze dowodzenie i kontrolę oraz przejrzystość strategiczną w całej firmie. Nie mógłbym być bardziej podekscytowany nadchodzącą ogromną szansą - powiedział David Zaslav, prezes i dyrektor generalny Warner Bros. Discovery.

Wybrane dane finansowe Warner Bros. Discovery - I kw. 2022 r.:
  • Całkowite przychody za I kw. 2022 r. w wysokości 3,159 mld dol. wzrosły o 13 proc. (lub 15 proc. przy stałej podstawie walutowej) w porównaniu z I kw. 2021 r.
  • Przychody z reklamy w USA wzrosły o 5 proc., a przychody z dystrybucji o 11 proc.
  • Przychody z reklamy międzynarodowej wzrosły o 5 proc. (lub 11 proc. przy stałej podstawie walutowej), a przychody z dystrybucji o 4 proc. (lub 8 proc.).
  • Zysk netto dostępny dla Warner Bros. Discovery wyniósł 456 mln dol.
  • Całkowita skorygowana OIBDA wyniosła 1,027 mld dol.
  • Środki pieniężne z działalności operacyjnej wzrosły do ​​323 mln dol., a wolne przepływy pieniężne do 238 mln dol.
  • 4,2 mld dol. środków pieniężnych i ekwiwalentów gotówki.
  • 15,1 mld dol. zadłużenia brutto.
  • 2,7x dźwignia netto.

Warner Bros. Discovery ma w swoim portfolio takie marki, jak: Discovery Channel, discovery+, CNN, DC, Eurosport, TVN, HBO, HBO Max, HGTV, Food Network, OWN, Investigation Discovery, TLC, Magnolia Network, TNT, TBS, truTV, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel, Warner Bros. Pictures, Warner Bros. Television, Warner Bros. Games, New Line Cinema, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies, Discovery en Español, Hogar de HGTV i inne.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy streamingowe


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022

12 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle R 4K

Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

259 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X

Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - nowy odbiornik UHD...

499 zł Więcej...