reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

TVP: Ponad 60 beneficjentów 29. „Reklamy dzieciom”

dodano: 2022-05-04 04:43
autor: Łukasz Knapik | źródło: TVP/satkurier.pl

TVP1 TVP 1 Jedynka „Reklama dzieciom” Ponad 60 organizacji oraz placówek zostało beneficjentami 29. akcji charytatywnej „Reklama dzieciom”, organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego w sobotę, 25 grudnia 2021 roku w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości” (emisja także w TVP Polonia, TVP Wilno i TVP Info), wyniósł 1 165 000 złotych. Akcję wsparło 13 reklamodawców.

TVP1 TVP 1 Jedynka „Reklama dzieciom”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Telewizja Polska od 1993 roku jest organizatorem akcji charytatywnej „Reklama dzieciom”. Przez ten czas ponad 30 milionów złotych trafiło do najbardziej potrzebujących dzieci.

W tym roku pieniądze z „Reklamy dzieciom” będą przeznaczone na: wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych oraz dydaktycznych (m.in.: do terapii integracji sensorycznej, do komunikacji alternatywnej, logopedycznej, doświadczania świata, do zajęć wczesnego wspomagania oraz do terapii ruchowej), realizację programów terapeutycznych (hipoterapia, zajęcia logopedyczne, hortiterapia), zakup sprzętu umożliwiającego podniesienie jakości życia dzieci i edukacji młodzieży niepełnosprawnej (m.in.: sprzęt do komunikacji alternatywnej, monitorów interaktywnych, EEG - Biofeedback), doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych i szkolnych, organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami oraz dla dzieci i młodzieży z rodzin zagrożonych ubóstwem, dysfunkcyjnych oraz dzieci przebywających w rodzinnych domach dziecka. Pieniądze trafią m.in. do: stowarzyszeń, fundacji, specjalnych ośrodków wychowawczych i zespołów szkół specjalnych.

29. akcję charytatywną „Reklama dzieciom” wsparło trzynastu reklamodawców, takich jak: Grupa Maspex, Polska Spółka Gazownictwa, Alior Bank, Reckitt Benckiser, Polski Koncern Naftowy Orlen, Roche Diabetes Care Polska, Terg, Media Expert, Lidl, Polskie Radio, Polski Standard Płatności, Cinkciarz.pl Marketing, Totalizator Sportowy i USP Zdrowie (dane za TVP) (więcej tutaj).

Przypomnijmy, iż blok „Reklama dzieciom” został wyemitowany w sobotę, 25 grudnia 2021 roku, w pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia, w TVP1, po głównym wydaniu „Wiadomości” (emisja także w TVP Polonia, TVP Wilno i TVP Info) (więcej tutaj).
 
Wiktoria Gabor (z lewej) w jednej z kampanii promującej akcję „Reklama dzieciom”, foto: Waldemar Kompała/TVP
Wiktoria Gabor (z lewej) w jednej z kampanii promującej akcję „Reklama dzieciom”, foto: Waldemar Kompała/TVP
„Reklama dzieciom” po raz 29. w TVP1, foto: TVP
„Reklama dzieciom” po raz 29. w TVP1, foto: TVP


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Przyrząd do zarabiania kabli (CaP)

mini obcinaczka do kabli koncentrycznych

20 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 2,5m

Najnowszy kabel HDMI o długości 2,5m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

849 zł Więcej...