reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

137,7 mln subskrybentów Disney+

dodano: 2022-05-12 11:51 | aktualizacja: 2022-05-13 14:48
autor: Anita Kaźmierska | źródło: The Walt Disney Company/satkurier.pl

Disney+ 137,7 mln - tylu subskrybentów na całym świecie miała platforma streamingowa Disney+ na dzień 2 kwietnia, podała The Walt Disney Company. Przekłada się to na wzrost całkowitej bazy Disney+ o 7,9 mln w porównaniu z 1 stycznia 2022 roku, czyli w okresie trzech miesięcy. Disney+ zadebiutuje w Polsce 14 czerwca 2022 roku, w cenie 28,99 zł miesięcznie za dostęp do filmów i programów Disneya, Pixara, Marvela, „Gwiezdnych wojen”, National Geographic oraz innych.

The Walt Disney Company
Disney+


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Spośród 137,7 mln subskrybentów Disney+, 44,4 mln pochodziło ze Stanów Zjednoczonych i Kanady oraz 93,3 mln z rynków międzynarodowych, w tym 50,1 mln indyjskiej usługi Disney+ Hotstar. Wynika z tego, że poza Disney+ Hotstar i rynkami macierzystymi (USA, Kanada) Disney+ posiadało na dzień 2 kwietnia 43,2 mln subskrybentów (wzrost o 2,1 mln w pierwszym kwartale br.).

Średni miesięczny przychód na subskrybenta Disney+ w USA i Kanadzie wyniósł 6,32 dol., a na rynkach międzynarodowych (poza Indiami) 6,35 dol. Wskaźnik ARPU w przypadku Disney+ Hotstar wyniósł 0.76 dol. Globalnie było to 4,35 dol.
 

- Nasze dobre wyniki w pierwszym kwartale, w tym fantastyczne wyniki krajowych parków rozrywki i ciągły wzrost liczby subskrybentów usług streamingowych - w tym 7,9 mln nowych subskrybentów Disney+, oraz łączna liczba subskrypcji w ramach wszystkich naszych ofert DTC przekraczająca 205 mln [wliczając w to ESPN+ i Hulu - przyp. red.], po raz kolejny udowodniły, że jesteśmy klasą samą w sobie - powiedział Bob Chapek, dyrektor generalny The Walt Disney Company. - Spoglądając w przyszłość, w drugie stulecie działalności Disneya, jestem przekonany, że będziemy nadal transformować rozrywkę, łącząc niezwykłą narrację z innowacyjną technologią, aby stworzyć dla rodzin i fanów na całym świecie jeszcze większy, bardziej skomunikowany i magiczny świat Disneya.

Należy zauważyć, że podczas gdy liczba subskrybentów Disney+ wzrosła o 7,9 mln, Netflixa spadła o 203 tys. To tym bardziej dotkliwe dla tego drugiego, że w pierwszym kwartale br. Disney+ nie wystartował na żadnym nowym terytorium. Należy jednak pamiętać o skali - Netflix ma 221,641 mln subskrybentów na całym świecie, zaś Disney+ 137,7 mln czyli niemal dwa razy mniej.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy streamingowe


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C

Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...

559 zł Więcej...