Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Obecne przepisy stwierdzają, że całkowita ilość reklam dla ITV/STV, Channel 4 i Channel 5 w ciągu jednego dnia nie może przekraczać średnio 7 minut na godzinę transmisji. Kanały mogą wyświetlać przerwy reklamowe do 8 minut na godzinę w czasie najwyższej oglądalności prime-time (18:00-23:00, 7:00-9:00).
Inne kanały mogą reklamować produkty i usługi do 9 minut na godzinę plus mają dodatkowe 3 minuty na telezakupy.
Rzecznik brytyjskiego regulatora powiedział, że rozpatrywane są różne opcje, ale zanim powstaną jakiekolwiek plany, zostanie przeprowadzona analiza, co mówią sami telewidzowie. Należy znaleźć odpowiednią równowagę między ochroną interesów widzów, a utrzymaniem działalności tradycyjnych nadawców, co obejmuje pomoc im w konkurowaniu z amerykańskimi platformami streamingowymi.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.