reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Marcin Kowalczyk dołączył do Grupy Radiowej Agory

dodano: 2022-07-13 07:39
autor: Łukasz Knapik | źródło: Agora

Grupa Radiowa Agora We wtorek, 12 lipca 2022 roku do zespołu Grupy Radiowej Agory (GRA) dołączył Marcin Kowalczyk, ekspert z zakresu strategii subskrypcyjnych, który objął stanowisko dyrektora do spraw transformacji cyfrowej. To nowe stanowisko w strukturach spółki, na którym Marcin Kowalczyk będzie rozwijał strategiczną dla Grupy Radiowej Agory cyfrową obecność jej marek w internecie oraz przejmie odpowiedzialność za wszystkie przychody z kanałów elektronicznych i powiązane z nimi produkty, w tym ofertę subskrypcyjną Tok FM (Agora). Jednocześnie współpracę z Grupą Radiową Agory kończy w tym roku Jarosław Śliżewski.

Grupa Radiowa Agora


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

- Cyfrowy rozwój od dawna jest priorytetem Grupy Radiowej Agory. Nasze liczne działania w tym obszarze - począwszy od rozwoju oferty Premium Tok FM po pioniersko wprowadzane innowacje technologiczne - odniosły już wiele sukcesów, ale cały czas wysoko stawiamy sobie poprzeczkę w zakresie cyfryzacji - podkreśla Maciej Strzelecki, prezes Grupy Radiowej Agory. - Współpraca z Marcinem Kowalczykiem, który wesprze nasz zespół ekspercką wiedzą, będzie nowym cyfrowym otwarciem dla marek GRA - pozwoli wzmocnić mocne strony naszej oferty i wdrażać kolejne projekty istotnie przyspieszające dynamikę cyfrowego rozwoju - dodaje.


Marcin Kowalczyk objął nowo powołane stanowisko dyrektora do spraw transformacji cyfrowej w Grupie Radiowej Agory we wtorek, 12 lipca 2022 roku. Stanął na czele zespołu, który zarządza cyfrową obecnością marek Grupy Radiowej Agory i rozwojem oferty subskrypcyjnej Tok FM. Bezpośrednimi przełożonymi Marcina Kowalczyka są Maciej Strzelecki, prezes Grupy Radiowej Agory, oraz Adam Fijałkowski, wiceprezes Grupy Radiowej Agory.

- Dołączam do bardzo silnego zespołu, który w oparciu o mocne marki GRA tworzy unikalną ofertę treści premium dla milionów słuchaczy i czytelników. Cieszę się, że będę uczestniczył w strategicznym rozwoju cyfrowego portfolio GRA, stawiając na unikalne treści, jakość doświadczenia użytkownika i technologię

- mówi Marcin Kowalczyk.


Marcin Kowalczyk jest ekspertem w dziedzinie mediów, e-commerce, subskrypcji cyfrowych i treści premium. Ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w pracy m.in. nad tworzeniem i wdrażaniem strategii w branży medialnej i technologicznej, zwłaszcza w obszarze cyfrowym. Współpracuje z Financial Times Strategies jako ekspert branżowy w programach dla polskich mediów rozwijających się w cyfrowym świecie i stawiających kroki na rynku subskrypcji. Poprzednio pracował w wydawnictwie PWN jako dyrektor do spraw strategii subskrypcyjnej i rozwoju platform (platform & membership strategy director) oraz dyrektor do spraw e-commerce i marketingu. Współpracował również z międzynarodowymi firmami dostarczającymi technologie dla mediów. Od 2018 roku jako VP Media Sector Deep.BI, spółki dostarczającej rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji m.in. dla mediów, brał udział w wielu projektach rozwoju modeli subskrypcyjnych dla polskich i europejskich wydawców. We wcześniejszych latach odpowiadał m.in. za strategię cyfrową Gremi Media Group (wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”), był też członkiem zarządu, a potem prezesem E-Kiosk - dystrybutora treści cyfrowych. Karierę zawodową rozpoczął jako dziennikarz muzyczny w kieleckich Radiu Fama i Radiu Tak FM. Jest absolwentem cyfrowych programów Executive Education w IESE (Nowy Jork), LSE (Londyn) oraz Leadership Academy for Poland.

Jednocześnie współpracę z Grupą Radiową Agory kończy w tym roku Jarosław Śliżewski, który od stycznia 2018 roku pełnił funkcję dyrektora obszarów cyfrowych Grupy Radiowej Agory. Jak informuje nadawca, jest on jednym z autorów sukcesu oferty subskrypcyjnej Tok FM oraz koncepcji rozwoju marek Grupy Radiowej Agory w świecie cyfrowym. W kolejnych miesiącach będzie finalizował rozpoczęte projekty, współpracował z Marcinem Kowalczykiem i wspierał go w poznawaniu organizacji. Przed rozpoczęciem współpracy z Grupą Radiową Agory Jarosław Śliżewski od 1991 roku pracował w Agorze i jej spółkach zależnych. Był m.in. dziennikarzem, a także współzałożycielem portalu gazeta.pl i serwisu wyborcza.pl, w tym współtwórcą pierwszych płatnych produktów cyfrowych. Był też wiceprezesem spółki Green Content - nadawcy telewizji Metro (więcej tutaj).

- Po zamknięciu uzgodnionego etapu realizacji projektów rozwojowych Jarosław Śliżewski zdecydował się rozstać z Grupą Radiową Agory. Żegnamy się z nim, dziękując mu za wiele lat owocnej współpracy i nieoceniony wkład w cyfrowy rozwój naszych marek. Jego zaangażowanie pozwoliło m.in. istotnie rozwinąć unikalny produkt, jakim jest oferta Premium Tok FM, a naszemu zespołowi wdrożyć szereg innowacyjnych rozwiązań technologicznych

- dodaje Maciej Strzelecki.


Grupa Radiowa Agory skupia wszystkie marki radiowe Agory - Radio Tok FM, Rock Radio, Radio Złote Przeboje oraz Radio Pogoda, a także platformę muzyczną Tuba.FM i serwis informacyjny tokfm.pl.
 
Marcin Kowalczyk został dyrektorem do spraw transformacji cyfrowej w Grupie Radiowej Agory, foto: Olena Herasym Photography
Marcin Kowalczyk został dyrektorem do spraw transformacji cyfrowej w Grupie Radiowej Agory, foto: Olena Herasym Photography
Jarosław Śliżewski kończy współpracę z Grupą Radiową Agory, foto: Agora
Jarosław Śliżewski kończy współpracę z Grupą Radiową Agory, foto: Agora


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Personalia


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X

Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - nowy odbiornik UHD...

549 zł Więcej...

Przepust dachowy średnicy 48mm

Przepust dachowy do kabli średnicy 48mm

89 zł Więcej...

Kabel HDMI biały płaski 2.1 8K UHD 3,0m

Płaski, biały kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1...

79 zł Więcej...