dodano: 2022-08-03 16:20 | aktualizacja:
2022-08-05 12:03
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: CANAL+/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przypomnijmy, że 15 lipca br. CANAL+ ogłosił, iż począwszy od sierpnia tego roku przez trzy kolejne sezony, dwa mecze Premier League rozgrywane w każdej kolejce będą dostępne na żywo na kanałach CANAL+. Dziś CANAL+ i Viaplay ogłaszają kolejne etapy współpracy.
Od 5 sierpnia do końca września br. klienci satelitarni posiadający pakiet CANAL+* otrzymają bezpłatny dostęp w ramach tzw.
otwartego okna do
wszystkich pozostałych meczów Premier League i
3 meczów Bundesligi (wybranych przez sportową redakcję CANAL+; w 1. kolejce będą to:
Eintracht Frankfurt - Bayern Monachium, Borussia Dortmund - Bayer 04 Leverkusen, 1. FC Union Berlin - Hertha BSC).
Transmisje te będą dostępne dla abonentów satelitarnych zarówno przez serwis internetowy
CANAL+ online (który jest bezpłatnym rozszerzeniem oferty satelitarnej, dającym dostęp do wykupionych kanałów i kolekcji poprzez aplikację na urządzenia mobilne, przez stronę www, lub aplikacje na smart TV), jak również na dekoderach
4K UltraBox+ (podłączonych do Internetu). Uwaga! Wspomniane dodatkowe transmisje nie będą dostępne dla bezpośrednich subskrybentów CANAL+ online.
Transmisje będą dostępne tylko w streamingu - Event Channel 1-5 nie będą kanałami nadawanymi przez satelitę.
Zobacz plan transmisji 1. kolejki Premier League z uwzględnieniem tymczasowych kanałów Event Channel 1-4.
Już we wrześniu, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, klienci satelitarni CANAL+ zyskają możliwość
zasubskrybowania Viaplay z pełną ofertą tego serwisu. Szczegółowe warunki promocji zostaną przekazane w najbliższym czasie.
- Naszą ambicją jest bycie największym agregatorem treści. Po Netflix, HBO, BBC, Playerze dajemy naszym klientom satelitarnym możliwość korzystania również z oferty Viaplay. Tym samym budujemy najbardziej kompleksową ofertę na rynku - powiedziała Edyta Sadowska, prezes zarządu i dyrektor generalna CANAL+ Polska.
- Chcemy, żeby jak najwięcej widzów mogło korzystać z naszej oferty. Dołączając nasze usługi do CANAL+ poszerzamy rynek naszych odbiorców - powiedział Kim Poder, Chief Commercial Officer w Viaplay Group.
* Nie dotyczy oferty wspólnej Orange i CANAL+ Polska S.A.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.