- Widzew Łódź to marka, której polskim kibicom przedstawiać nie trzeba. Wielkie sukcesy, fantastyczni piłkarzy i niezapomniane widowiska. Po powrocie Widzewa do Ekstraklasy pojawił się pomysł, aby zarejestrować ten pierwszy od dawna sezon w najwyższej klasie rozgrywkowej. Będziemy towarzyszyć klubowi wszędzie tam, gdzie to możliwe, chcemy pokazać, jak funkcjonuje na co dzień i od święta, ujawnić piłkarskie kulisy. Nie zabraknie oczywiście archiwów i rozmów z najbardziej znanymi Widzewiakami, ale kanwą serialu będzie to, co dzieje się w tym sezonie
- mówi Piotr Małkowski, zastępca dyrektora CANAL+ Sport.
Za realizację serialu odpowiadają: Maciej Klimek, Michał Siejak i Mirosław Rok, a więc zespół, który ma na koncie cykl „Sędziowie”.- Cieszę się, że taki projekt jest realizowany. Uważam, że przyniesie on korzyści obu stronom, bo Widzew cieszy się ogromnym zainteresowaniem kibiców z całej Polski, którzy czekali na powrót naszego klubu do PKO BP Ekstraklasy. Liczę, że w trakcie produkcji uda się uchwycić pracę wszystkich pracowników: od zarządu, przez biura, aż do szatni. Zależy nam na tym, by prowadząc komunikację być blisko kibiców, pokazywać klubową codzienność. Taki widzewski serial idealnie się w to wpisuje
- mówi Mateusz Dróżdż, prezes Widzewa Łódź.