dodano: 2022-08-18 20:03 | aktualizacja:
2022-08-18 21:31
autor: RO |
źródło: parabola.cz
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Treści Cartoonito przyczyniają się do rozwoju czterech głównych cech: kreatywności, uwagi, ciekawości i odwagi. Każda postać z kreskówek niesie ze sobą przesłanie związane z tymi wartościami.
W ten sposób transmisję
Cartoonito będą mogli oglądać wszyscy widzowie, którzy mają kanał telewizyjny
Boomerang TV w pakiecie.
Cartoonito w postaci bloku programowego dotrze do znacznej liczby abonentów w Czechach i na Słowacji. To także okazja dla operatorów do zaprezentowania marki nie tylko widzom telewizyjnym, ale przede wszystkim operatorom platform płatnej telewizji, ponieważ w przyszłości może dojść do uruchomienia osobnego kanału.
Sam Boomerang wystartował prawie 30 lat temu - w grudniu 1992 roku jako blok programowy siostrzanej stacji Cartoon Network.
Droga do niezależnego kanału niestety była trudna - ówcześnie dostępna analogowa telewizja przez satelitę czy sieci kablowe miała ograniczone możliwości rozszerzania oferty, dlatego
Boomerang jako odrębny kanał pojawił się dopiero w 2000 roku, gdy rosło znaczenie telewizji cyfrowej.
W Polsce pasma
Cartoonito uruchomiono na kanale
Boomerang w 2011 roku.
Boomerang jest obsługiwany przez koncern
Warner Bros. Discovery, w skład którego wchodzą największe marki płatnej telewizji, takie jak
Discovery,
Animal Planet,
HBO,
Cinemax,
Eurosport i oczywiście
Cartoonito i
Cartoon Network.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.