Z danych Nielsena wynika, że w grupie 4+ średnia oglądalność minutowa (AMR) meczu Real Sociedad – FC Barcelona (1:4) w telewizji Eleven Sports wyniosła 513 tys. widzów. W tym spotkaniu 2. kolejki LaLiga Santander, które odbyło się 21 sierpnia, grający od niedawna w barwach Barcelony Robert Lewandowski strzelił swoje dwa pierwsze gole w tej lidze; zaliczył też asystę. Co więcej, pierwsza bramka padła w pierwszej minucie, co było najszybszą jak dotychczas bramką w karierze „Lewego” i była to także urodzinowa bramka Polaka, który to przyszedł na świat 34 lata temu. Było więc dużo powodów do świętowania.
Eleven Sports
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
ROBERT LEWANDOWSKI!
Debiutanckie trafienie w LaLiga Santander staje się faktem!
Jak poinformował w mediach społecznościowych Patryk Mirosławski, COO Eleven Sports w Polsce, średnia oglądalność w każdej minucie niedzielnego meczu Real Sociedad – FC Barcelona w Eleven Sports wyniosła 513 tys. widzów. Dane te nie obejmują oglądalności w internecie, a ta może być bardzo podobna, co dałoby łącznie nawet 1 mln widzów Eleven Sports. Mariusz Wójcicki, dyrektor STARS.TV, zauważył, że Eleven Sports 1 był w czasie meczu drugą pod względem oglądalności telewizją w Polsce.
513 tysięcy to średnia oglądalność w każdej minucie wczorajszego meczu Sociedad-Barcelona w @ELEVENSPORTSPL (źródło Nielsen). Badanie nie uwzględnia oglądalności w internecie #LaZabawahttps://t.co/ySlG5Y2Ejz
To historyczny rekord, jeśli chodzi o transmisje meczów ligi hiszpańskiej w kanałach Eleven Sports, poinformował nadawca i dodał, że reach, czyli zasięg, w grupie 4+ wyniósł 887 tys. widzów. W tym przypadku jest to liczba osób, które oglądały mecz przez co najmniej jedną minutę.
Szczegółowe dane dotyczące oglądalności Real Sociedad – FC Barcelona w Eleven Sports 1:
Podobny wynik oglądalności jak dla Real Sociedad – FC Barcelona odnotowano podczas towarzyskiego meczu Barcelony z Pumas UNAM (6:0) transmitowanego w Polsacie Sport, kiedy to „Lewy” zdobył swoją pierwszą bramkę dla Barcelony.
Należy zwrócić uwagę, że oglądalność El Clásico nie była w ostatnim czasie tak wysoka, jak miało to miejsce przy poprzednich starciach FC Barcelony z Realem Madryt, kiedy jednymi z gwiazd byli Leo Messi i Cristiano Ronaldo. Rekord oglądalności podczas El Clásico odnotowała stacja Eleven Sports dnia 18 grudnia 2019 roku – 407 tys. widzów. Łącznie z wynikiem w CANAL+ (271 tys.) było to 678 tys. widzów. Teraz gwiazdą El Clásico będzie Robert Lewandowski, więc można się jedynie domyślać, co będzie się działo.
Dodajmy, że mecze Roberta Lewandowskiego, kiedy grał jeszcze w Bayernie Monachium, gromadziły w Eleven Sports i CANAL+ również bardzo dużą widownię. Przykładowo, rozegrany 22 maja 2021 roku mecz Bayern Monachium – FC Augsburg, obejrzało w Eleven Sports średnio 554 tys. widzów.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.