Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Całkowity czas spędzony w lipcu 2022 roku na oglądaniu treści przez amerykańskich widzów (grupa wiekowa 2+) bardzo przypominał wynik zarówno z lipca 2021 roku. Z tą różnicą, że przed rokiem zupełnie inny był rozkład metod oglądania, co dowodzi, że zachowania widzów nadal się zmieniają.
W lipcu 2021 roku streaming był daleko z tyle za telewizją kablową, podczas gdy w lipcu 2022 roku te dwie metody oglądania się zrównały, z niewielką korzyścią na rzecz streamingu. Oznacza to, że
streaming po raz pierwszy w historii amerykańskiego rynku wyprzedził kablówkę.
Należy jednak zauważyć, że streaming nadal ma znacznie mniejszy udział w rynku niż telewizja linearna ogółem: 34,8% kontra 61,5% (cable + bradcast).
|
lipiec 2021 |
lipiec 2022 |
Zmiana |
Broadcast |
23,8% |
21,6% |
-9,8% |
Cable |
37,7% |
34,4% |
-8,9% |
Streaming |
28,3% |
34,8% |
+22,6% |
Czas spędzony w lipcu br. na streamingu wynosił średnio prawie
191 mld minut tygodniowo. Wśród platform streamingowych,
Prime Video, Netflix, Hulu i YouTube w lipcu br. ponownie zdobyły rekordowe udziały, po rekordach w czerwcu.
Netflix reprezentował największy udział w ogólnej oglądalności treści wynoszący
8%, wzmocniony przez prawie 18 mld minut oglądania samego serialu „Stranger Things”.
Oglądalność sportu odnotowała największy spadek w kategorii telewizji kablowej, o 34% w porównaniu z lipcem 2021 roku, kiedy rozpoczęły się Letnie Igrzyska Olimpijskie 2020.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.