Nowy kontrakt pomiędzy Ekstraklasą a CANAL+, zatwierdzony jednogłośnie przez kluby na ostatnim Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy Ekstraklasy, to kontynuacja wieloletniej współpracy, a jednocześnie nowe rozdanie w zakresie podziału praw.– Cieszymy się, że w dalszym ciągu będziemy współpracować z CANAL+, gdyż od lat jest to nasz sprawdzony partner i to nie tylko w dobrych, ale też złych czasach, co pokazał choćby okres pandemii. Kontrakt z CANAL+ gwarantuje nam stabilność finansową i warunki do dalszego rozwoju ligi i klubów. Pozwoli na to zarówno znaczący wzrost wartości, ale także na nowo zdefiniowane obszary promocji ligi, które będziemy realizować wspólnie z telewizją i klubami. To również bardzo dobra wiadomość dla kibiców, którzy wciąż będą mogli oglądać mecze w najwyższej jakości, w tym w 4K, a jednocześnie zyskają dostęp do dodatkowych materiałów na nowych kanałach – komentuje Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy SA.
– W ramach jednego pakietu, oprócz obowiązku sublicencji do telewizji otwartej, określony został także podział pozostałych praw do prezentowania ligi w telewizji i internecie przez naszego partnera, ligę i same kluby. Zależało nam, by wypracować taki model, który będzie pozwalał na jak najszersze dotarcie z materiałami meczowymi do kibiców i promocję ligi. Uwzględniamy przy tym preferencje obiorców, zwłaszcza młodego pokolenia, które obecne w internecie przegląda głównie krótkie treści wideo. Dlatego w przetargu znalazł się szereg nowych uprawnień dla CANAL+, dotyczących pokazywania skrótów online zarówno w trakcie meczu, jak i w kilku wybranych oknach czasowych po jego zakończeniu. Są to formaty niezwykle popularne, co widzimy choćby po statystykach wyświetleń w social mediach - mówi prezes Ekstraklasy.
Wraz ze startem kolejnego sezonu CANAL+ zaprezentuje szereg nowych formatów i propozycji programowych skierowanych do różnych grup wiekowych, co ma przyciągnąć do rozgrywek nowych kibiców, zwiększyć oglądalność telewizyjną oraz zapewnić wyższą frekwencję na stadionach.- Wspieramy rozwój polskiej piłki od niemal 30 lat, dlatego bardzo cieszymy się z możliwości kontynuacji naszej współpracy z Ekstraklasą i polskimi klubami. Wartość kontraktu po raz kolejny jest rekordowa, niemniej nasze inwestycje w rozwój rodzimych rozgrywek zawsze wykraczały poza wsparcie finansowe wynikające wyłącznie z kwoty kontraktu. Ogromną wartością dodaną budującą wartość ligi stanowią nasze działania redakcyjne i promocyjne, które będziemy kontynuować. W najbliższych miesiącach zaprezentujemy więc naszym widzom jeszcze więcej magazynów, nowych formatów i rozwiązań technologicznych, które pokażą rodzime rozgrywki z każdej możliwej strony. Będziemy chcieli również przyciągnąć przed ekrany telewizorów, komputerów i telefonów młode pokolenie widzów, które szuka w mediach zupełnie innych kategorii treści. Posiadamy wszystkie niezbędne produkty i platformy, aby do nich dotrzeć – powiedziała Edyta Sadowska, prezes zarządu i dyrektor generalna CANAL+ Polska.
Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
690 zł Więcej...SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022
12 zł Więcej...Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym
Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...
1 630 zł Więcej...