– Własna platforma to odpowiedź na oczekiwania naszych widzów. Oddajemy w ich ręce produkt najwyższej jakości, tworzony wspólnie z renomowanym partnerem technologicznym – Redge Technologies. YouTube pozostaje naszym strategicznym kanałem, niemniej nasza własna platforma będzie teraz dostarczała ekskluzywne treści, niedostępne nigdzie indziej formaty wideo, a po uzyskaniu określonych praw będzie również miejscem transmisji wydarzeń sportowych na żywo – komentuje Maciej Sawicki, CEO Kanału Sportowego.
KanalSportowy.pl jest już dostępny i będzie rozwijany równolegle z kanałem na YouTube. Aplikację mobilną Kanału Sportowego można pobrać na Google Play oraz na App Store. Niedługo zostanie udostępniona aplikacja dedykowana smart TV.– Nasze najnowsze wdrożenie potwierdza, że Redge Media for Lifestyle może z powodzeniem wspierać twórców treści, oferując platformę wideo streamingu w modelu white-label. Dzięki transparentnym modelu bazującym na udziale w przychodach, dostarczamy efektywny kosztowo produkt umożliwiający wdrożenie dowolnych treści wideo. Interaktywne funkcje społecznościowe odpowiadają na potrzeby współczesnego widza – tworzymy technologię wywołującą emocje – komentuje Justyna Porzucek, dyrektor sprzedaży, rynki wertykalne w Redge Technologies.
Antena Inverto 120 grafit
Antena stalowa, cynkowana 120cm z zawieszeniem sztywnym w kolorze grafitowym....
399 zł Więcej...Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2
Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...
249 zł Więcej...SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023
12 zł Więcej...