dodano: 2022-10-13 15:01 | aktualizacja:
2022-10-13 17:48
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: Redge Media
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Teraz, dzięki własnej platformie stworzonej przez Redge Media,
Kanał Sportowy może kontynuować rozwój dzięki publikacji nieocenzurowanych treści, monetyzacji i unikalnym funkcjom przy treściach na żywo budującym społeczność.
Wdrożenie zostało oparte na
Redge Media for Lifestyle – kompletnym rozwiązaniu wideo streamingu opracowanym i zoptymalizowanym dla influencerów poszukujących łatwego sposobu na stworzenie w pełni konfigurowalnej, użytecznej platformy wideo dla ich społeczności. Zapewnia płynne dostarczanie wideo, bezpieczeństwo treści i codzienne wsparcie biznesowe. Umożliwia pełną monetyzację w modelu transakcyjnym, PPV lub AVOD. Łączy narzędzia społecznościowe z funkcjami interaktywnymi. Redge Media jako kompleksowe wdrożenie zapewnia dostęp do KanalSportowy.pl na wielu ekranach w tym urządzeniach Connected TV.
– Własna platforma to odpowiedź na oczekiwania naszych widzów. Oddajemy w ich ręce produkt najwyższej jakości, tworzony wspólnie z renomowanym partnerem technologicznym – Redge Technologies. YouTube pozostaje naszym strategicznym kanałem, niemniej nasza własna platforma będzie teraz dostarczała ekskluzywne treści, niedostępne nigdzie indziej formaty wideo, a po uzyskaniu określonych praw będzie również miejscem transmisji wydarzeń sportowych na żywo – komentuje Maciej Sawicki, CEO Kanału Sportowego.
– Nasze najnowsze wdrożenie potwierdza, że Redge Media for Lifestyle może z powodzeniem wspierać twórców treści, oferując platformę wideo streamingu w modelu white-label. Dzięki transparentnym modelu bazującym na udziale w przychodach, dostarczamy efektywny kosztowo produkt umożliwiający wdrożenie dowolnych treści wideo. Interaktywne funkcje społecznościowe odpowiadają na potrzeby współczesnego widza – tworzymy technologię wywołującą emocje – komentuje Justyna Porzucek, dyrektor sprzedaży, rynki wertykalne w Redge Technologies.
KanalSportowy.pl jest już dostępny i będzie rozwijany równolegle z kanałem na YouTube. Aplikację mobilną Kanału Sportowego można pobrać na Google Play oraz na App Store. Niedługo zostanie udostępniona aplikacja dedykowana smart TV.
TVP została wybrana jako dom mediowy odpowiedzialny za planowanie mediów. Agencja
Arskom Sport Brokers, specjalizująca się w marketingu sportowym na polskim rynku, wspiera strategię i rozwój produktów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.