- Branża telewizyjna stara się coraz lepiej zrozumieć czynniki wpływające na to, czy dana reklama przyciąga uwagę widza. Dostawcy treści i marki zabiegają o zainteresowanie konsumentów - wskaźnik uwagi jest dowodem na to, że telewizja pozwala uzyskiwać założone rezultaty zarówno w krótkim, jak i w długim terminie, zgodnie z oczekiwaniami nadawców oraz reklamodawców. W Światowym Dniu Telewizji przybliżamy zagadnienie ekonomii uwagi i zwracamy uwagę na rolę, jaką spełnia w niej total TV
- zapewnia Katty Roberfroid, dyrektorka generalna EGTA (Association of TV and radio sales houses).
- Projekt tv.tvnmedia.pl powołaliśmy, uważnie wsłuchując się w potrzeby branży reklamowej w Polsce. Z roku na rok obserwujemy coraz wyższe tempo zmian w przestrzeni społecznej oraz ekonomicznej, co istotnie przekłada się na potrzebę ciągłej weryfikacji działań marketingowych. Tym samym na znaczeniu zyskuje dostęp do aktualnej wiedzy w obszarze możliwości budowania efektywnych strategii komunikacyjnych. Chcąc sprostać temu wyzwaniu, cyklicznie dostarczamy naszym Klientom inspiracji o nowoczesnych rozwiązaniach reklamowych wraz z przykładami i efektami ich użycia na rynkach światowych oraz polskim. Istotną rolą platformy tv.tvnmedia.pl jest wsparcie reklamodawców w dostępie do wiedzy na temat najnowszych rozwiązań i technologii komunikacji w środowisku TV, jak np. możliwości telewizji adresowalnej łączącej moc telewizji z precyzją digital
- powiedział Andrzej Karasowski, dyrektor zespołu produktowego, TVN Media.
SAT Kurier - 5-7/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-7/2023
12 zł Więcej...SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022
12 zł Więcej...SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022
12 zł Więcej...