dodano: 2022-12-05 20:36 | aktualizacja:
2022-12-05 21:00
autor: RO |
źródło: broadbandtvnews.com
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Sky Stream to samodzielny produkt przesyłania strumieniowego, podobny do Sky Glass, tylko bez telewizora. Sky Go od dawna towarzyszy usłudze satelitarnej Sky, która niedawno zaczęła otrzymywać dedykowane aplikacje na urządzenia, takie jak Sky Go.
Dzięki opcji "Ad Skipping Ads On" użytkownicy mogą szybko pomijać reklamy podczas korzystania z takich funkcji, jak Live Pause, Restart, Playlist czy Sky On Demand. Pakiet pomijania reklam wcale jednak nie oznacza, że widz nie zobaczy żadnych reklam. Po prostu pozwala szybko przewijać reklamy za pomocą odpowiednich przycisków na pilocie i menu ekranowym. Pakiet nie przewija reklam w telewizji na żywo, ani w innych aplikacjach telewizyjnych, takich jak
YouTube czy
Spotify.
Na razie użytkownicy
Sky Glass TV unikną opłat przez co najmniej kolejne 18 miesięcy.
Możliwe jest również przewijanie reklam w aplikacjach
ITVX,
STV Player i
All4 TV.
Wprowadzanie pomijania reklam jest zgodne ze schematem nadawców typu
ITV, którzy tradycyjnie wyświetlają reklamy w swoich kanałach linearnych i dodają opłatę za nieoglądanie reklam w usłudze strumieniowej. Z kolei
Netflix i
Disney wprowadzają nowe poziomy, które obejmują reklamy.
ITVX pobiera opłatę w wysokości 5,99 funta, a platforma
All4 nadawcy
Channel 4 pobiera 3,99 funta od klientów, którzy chcą pominąć reklamy.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.