- W Telewizji Puls stawiamy na dalszy rozwój naszych kanałów TV Puls, Puls 2 oraz pasma „Puls Kids”, które jest liderem wśród widowni dziecięcej. Przed nami ambitne plany, a do ich realizacji potrzebujemy silnego, stabilnego partnera - dlatego ponownie zdecydowaliśmy się na współpracę z Polsat Media - powiedział Dariusz Dąbski, prezes zarządu Telewizji Puls. - Na wiosnę szykujemy nowy serial i nowy reality show, trwają prace nad serialem animowanym z Jeżykiem „Puls Kids”, w przyszłym roku chcemy zająć się również produkcją filmów fabularnych, oraz oczywiście kontynuujemy nasze hitowe produkcje jak „Lombard. Życie pod zastaw” i „Dzielnica strachu”. Inwestujemy również w obecność naszej marki poza telewizją, tworząc świat Jeżyka: do sprzedaży trafiły już m.in. gry, książeczki i puzzle na licencji „Puls Kids”. W sklepach dostępne są także nowe gry planszowe na licencji serialu „Lombard. Życie pod zastaw”. Mamy za sobą wyjątkowo trudny rok, co jest głównie związane ze źle przeprowadzonym procesem zmiany standardu nadawania. Rok 2023 stawia przed nami nowe wyzwania, ale jest też szansą na mocne odbicie, wierzymy więc, że pracując z silnym partnerem sprzedażowym uda nam się zrealizować nasze ambitne plany - dodał.
- Bardzo się cieszę, że przedłużamy umowę z Telewizją Puls na kolejne lata. To nasz największy partner w obsłudze brokerskiej, a zarazem jeden z największych nadawców na rynku. Nasza dotychczasowa współpraca układała się bardzo dobrze i jestem przekonany, że w nadchodzącym czasie będzie ona jeszcze lepsza
- uważa Stanisław Janowski, prezes zarządu Telewizji Polsat (Grupa Polsat Plus).
Mini PC Homatics Dongle R
Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...
269 zł Więcej...SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022
12 zł Więcej...SAT Kurier - 5-7/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-7/2023
12 zł Więcej...