dodano: 2022-12-28 10:51 | aktualizacja:
2022-12-28 11:54
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: gov.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wniosek w rządowym programie dofinansowania do zakupu odbiornika cyfrowego można złożyć za pośrednictwem:
Po złożeniu wniosku otrzymuje się unikalny kod, który umożliwi realizację dofinansowania. Kod zostanie wysłany na podany w formularzu adres e-mail (jeśli wniosek został złożony online) lub przekazany przez pracownika Poczty Polskiej, w postaci wydruku.
Otrzymany kod z przyznanym świadczeniem można zrealizować w sklepach internetowych i stacjonarnych, które przystąpiły do programu. Na dzień 5 grudnia br. w programie zarejestrowało się 1164 przedsiębiorców, co umożliwia realizacje świadczenia w 3807 punktach sprzedaży zlokalizowanych w całej Polsce.
Wyszukiwarka sklepów, w których można zrealizować świadczenie, dostępna jest
pod tym linkiem.
Dotychczas blisko 600 tys. osób otrzymało dofinansowanie zakupu odbiornika cyfrowego.
Przypominamy, że składając wniosek o dofinansowanie, świadczeniobiorca oświadcza m.in., że jego gospodarstwo domowe ze względu na trudną sytuację materialną nie może samodzielnie ponieść kosztów zakupu nowego sprzętu. Realizacja świadczenia przy zakupie bardzo drogich odbiorników cyfrowych, bez wyraźnego uzasadnienia (np. wynikającego z potrzeb zdrowotnych), może zostać w świetle prawa uznany za nadużycie.
Więcej informacji o rządowym programie dofinansowania można znaleźć
pod tym linkiem.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.