Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
RETRO Music Television cieszy się największą popularnością wśród widzów w Pradze. Pod względem udziału w widowni 15-69 lat może pochwalić się bezkonkurencyjnym wynikiem 65,15%. W samej stolicy średni udział kanału wynosi 1,4%, natomiast pod względem krajowym - 0,28%. To dobre wyniki, uwzględniając wszystkie stacje telewizyjne nadawane w Czechach.
Od 11 lat stacja oferuje swoim widzom unikalną grafikę z panelem opisowym, w ramach którego wykorzystuje przestrzeń między formatami 4:3 a 16:9 do wyświetlania informacji o aktualnie odtwarzanym wykonawcy, jego biografii, zbiorze nagranych utworów, ciekawostki z życia czy logo z wydanego albumu.
Jesteśmy dumni, że nasza oryginalna koncepcja, którą wymyśliliśmy jako pierwsi w Europie za sprawą RETRO Music Television, stała się tak popularna wśród widzów na przestrzeni lat, że została ściągnięta przez inne stacje muzyczne. Jednak, jak dobrze wiedzą nasi widzowie, oryginał jest tylko jeden. Ponadto mogę obiecać dalsze ulepszenia informacji na antenie w tym roku, więc na pewno jest na co czekać
- mówi dyrektor i współwłaściciel RETRO Music Television, Tomáš Fuxa.
RETRO Music Television ma zasięg w całych Czechach dzięki naziemnej telewizji DVB-T2 i platformie satelitarnej
Skylink. Ponadto jest dystrybuowany w sieciach kablowych i IPTV.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.