- Dorota od lat z sukcesem nadzoruje realizację projektów kluczowych z punktu widzenia strategii firmy. Decyzja o powierzeniu jej stanowiska Group Senior Vice President Revenue jest więc naturalnym krokiem. Dorota należy do najbardziej doświadczonych liderów w polskich mediach. Jej znajomość rynku, know-how, otwartość na nowe rozwiązania i umiejętności budowania wieloletnich relacji są gwarantem sukcesu na niezwykle szybko zmieniającym się rynku. Zbudowała doskonałe relacje z partnerami po stronie dystrybucji, które są zapowiedzią znakomitej współpracy z klientami i partnerami reklamowymi - powiedziała Kasia Kieli, President & Managing Director, Warner Bros. Discovery Poland oraz CEO TVN.
- Dziękuję bardzo Piotrowi za jego wkład i zaangażowanie w rozwój TVN i TVN Media. Przez ponad 25 lat budował i nadzorował prace nie tylko zespołu TVN Media, ale całej grupy TVN. Był związany z TVN od początku jego powstania przyczyniając się do uzyskania pozycji lidera na rynku telewizyjnym i rynku reklamy telewizyjnej. Chciałabym mu życzyć dalszych sukcesów i powodzenia w przyszłości - dodała.
- Jestem bardzo podekscytowana nową rolą, perspektywą nowych obowiązków i nowych możliwości, jakie rysują się przed nami jako grupą. Pracując dla Discovery przez wiele lat odpowiadałam za strategiczne partnerstwa oraz sprzedaż i realizację strategii reklamowej w Polsce i wszystkich rynkach regionu obejmującego Europę, Bliski Wschód i Afrykę. Ogromnie się cieszę, że wyniesione z tamtych czasów doświadczenie w zarządzaniu, rozwoju i wdrażaniu strategii sprzedaży inventory reklamowego będę mogła połączyć z dogłębną znajomością lokalnego rynku Consumer Products i dystrybucji kontentu telewizyjnego. Z perspektywy biznesowej integracja odpowiedzialności za uzyskiwanie przychodów z tych źródeł ma głęboki sens i uzasadnienie – pozwoli nam bardziej całościowo spojrzeć na nasz biznes, a przede wszystkim na przyszłe kierunki rozwoju - powiedziała Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President Revenue, Warner Bros. Discovery Poland.
- Te 25 lat to była najdłuższa i najbardziej satysfakcjonująca przygoda zawodowa w moim życiu. Największym kapitałem TVN Media są niezwykli ludzie; profesjonalni, życzliwi, kreatywni, kipiący energią, inicjatywą i pomysłami. Jestem ogromnie dumny z tego, co udało nam się wspólnie zbudować i osiągnąć. Dziękuję wszystkim za ciężką pracę, zapał i ogrom inspiracji. Dziękuję partnerom, klientom, domom mediowym i agencjom reklamowym, które na przestrzeni tych ponad dwóch dekad obdarzyły nas zaufaniem. To najważniejsza waluta na rynku reklamowym. Głęboko wierzę, że relacje, które udało nam się zbudować będą procentować przez wiele kolejnych lat i że TVN Media czeka świetlana przyszłość - powiedział Piotr Tyborowicz.