- Dla mnie następną granicą do przekroczenia jest stworzenie zrównoważonego, szybkiego i wygodnego hiper transportu. Zaczęliśmy dzięki inwestycji holenderskich kolei. Funkcjonujemy więc za sprawą przychylności przemysłu tradycyjnego, który odważył się w nas zainwestować.
- Transport jest odpowiedzialny za około 23 proc. emisji gazów cieplarnianych. Szacuje się, że zużycie energii w transporcie wzrośnie o około 70 proc. do 2050 roku. W hyperloopie usuwa się opór aerodynamiczny, a więc zmniejsza się zużycie energii. Jest to o wiele bardziej zrównoważone rozwiązanie.
- Zwróciliśmy się do wszystkich innych firm zajmujących się hyperloopem z pytaniem, czy moglibyśmy pracować razem nad jednym standardem. To bardzo ważne, aby od samego początku nawiązać międzynarodową współpracę, ponieważ musimy mieć pewność, że ostatecznie stworzymy jednolity system hyperloop. Pracując nad czymś przełomowym, chcemy mieć możliwość bezpośredniego dotarcia do każdego punktu docelowego bez konieczności przełączania się na inny system.
- Możemy unowocześnić systemy, jako że odnotowujemy postęp w technologii akumulatorów czy pojawiają się kolejne zrównoważone formy magazynowania energii i zasilania, jak np. energia wodorowa
- przyznaje.
- Chcemy dołożyć od siebie nową możliwość bez dokładania się do problemu zatłoczenia i emisji zanieczyszczeń. Dlatego od początku postanowiliśmy latać w pełni elektrycznie.
- Zaprojektowaliśmy również VoloRegion, który będzie pięcioosobowy oraz połączy regiony i miasta oddalone od siebie o 200 km. Warto wspomnieć także o VoloDrone który jest przeznaczony do przewożenia nawet 200 kilogramowych ładunków. A wszystkie one będą połączone za pośrednictwem naszej cyfrowej platformy VoloIQ, która umożliwia nie tylko obsługę i konserwację pojazdu, ale także dokonywanie rezerwacji i przeprowadzanie kontroli bezpieczeństwa.
- Ostatnim przekroczeniem ważnej granicy w podróżach lotniczych było przejście z samolotów śmigłowych do ery odrzutowców ponad pół wieku temu. Minęło sporo czasu, zanim zrobiliśmy krok naprzód. Myślę, że kolejne wyzwanie polega na uczynieniu planety bardziej dostępną, na zapewnieniu lotów, które są szybsze, bardziej przystępne cenowo, wygodniejsze i radykalnie bardziej zrównoważone.
Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2
Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...
439 zł Więcej...Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum AX LION NS H.265 HEVC
Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...
109 zł Więcej...