reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

VOD.pl pod skrzydłami Warner Bros. Discovery

dodano: 2023-02-14 10:57
autor: Anita Kaźmierska | źródło: TVN Warner Bros. Discovery

VOD.pl Platforma VOD.pl trafiła pod skrzydła Warner Bros. Discovery, a jej dotychczasowy właściciel - Ringier Axel Springer Polska, stał się strategicznym partnerem projektu. VOD.pl w nowej odsłonie, debiutujący na polskim rynku 14 lutego br., jest usługą w modelu AVOD, czyli bez opłat, ale z reklamami. Oferuje seriale, dokumenty, programy rozrywkowe i poradnikowe oraz filmy. Wcześniej VOD.pl był wypożyczalnią filmów (model TVOD) i platformą agregującą treści wideo online, z telewizją na żywo.

„Most nad Sundem”, fot. Filmlance
VOD.pl Most nad Sundem Filmlance


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
14 lutego br. portfolio streamingowe Warner Bros. Discovery powiększyło się o kolejną usługę - VOD.pl. W serwisie użytkownicy znajdą programy z biblioteki Warner Bros. Discovery oraz od innych lokalnych i międzynarodowych dostawców. W chwili startu platforma zaoferuje ponad 8000 godzin rozrywki. Wszystkie tytuły będą dostępne bez opłat. Strategicznym partnerem projektu jest Ringier Axel Springer Polska. Obie firmy będą blisko współpracować na płaszczyźnie promocyjnej oraz budowania zasięgu dla nowego serwisu z oferty Warner Bros. Discovery.
 

- Bezpłatny serwis VOD.pl od 14 lutego dołącza do rodziny serwisów streamingowych Warner Bros. Discovery w Polsce i uzupełnia płatną ofertę digitalową grupy, w skład której wchodzą już HBO Max i Player. Jestem niezwykle szczęśliwy, że w tak krótkim czasie udało nam się porozumieć z grupą RASP i wypracować model partnerstwa, w którym RASP wesprze nas w zbudowaniu największej platformy AVOD w Polsce. To początek znacznie szerszej współpracy z Onetem, jak również i z innymi partnerami, która zapewni nową jakość i skalę dla bezpłatnego legalnego dostępu do jakościowego kontentu dla użytkowników - komentuje Maciej Gozdowski, Vice President, szef serwisów streamingowych w Warner Bros. Discovery w Polsce.

- Cieszymy się z tej strategicznej współpracy, która łączy jakość i siłę dotarcia Onetu ze znakomitą ofertą wideo Warner Bros. Discovery. Ta współpraca da nowe życie serwisowi VOD.pl - mówi Jovan Protic, COO Ringier Axel Springer Polska.

Wraz ze startem nowej odsłony VOD.pl wzbogaca się portfolio Biura Reklamy TVN Warner Bros. Discovery i pojawiają się nowe możliwości komunikacji marek dla reklamodawców.
 

- Serwis VOD.pl daje możliwość dotarcia do jeszcze szerszej grupy użytkowników oraz idealnie uzupełnia ofertę reklamową premium reprezentowaną przez Playera. Dzięki tej platformie grupa Warner Bros. Discovery posiada najszerszą ofertę dla reklamodawców w Polsce. Marketerzy po raz pierwszy zyskują możliwość dotarcia do wszystkich użytkowników zainteresowanych treściami wideo i prowadzenia swoich kampanii znacznie szerzej i skuteczniej niż dotychczas - dodaje Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President Revenue w Warner Bros. Discovery w Polsce.

W ofercie VOD.pl znajdą się treści z biblioteki TVN Warner Bros. Discovery oraz innych renomowanych dostawców, wśród których w chwili startu będą między innymi: Paramount Global, Red Bull TV czy Grupa Kino Polska / SPI International.

Co w ofercie VOD.pl?

„BrzydUla”, „Magda M.”, „Prawo Agaty”, „Diagnoza”, „Kasia i Tomek”, „19+”, „Królowe życia”, „Żony Miami”, „Kobieta na krańcu świata”, „Milionerzy” czy trzy pierwsze części kinowego superhitu „Listy do M.” – to tylko niektóre z uwielbianych przez widzów tytułów, które pojawią się w nowej odsłonie serwisu VOD.pl. Bibliotekę serialową uzupełnią także produkcje zagraniczne, m.in. szwedzki hit „Most nad Sundem” oraz „Upadek” z Gillian Anderson i Jamiem Dornanem w rolach głównych.

W kolejnych miesiącach, w ramach współpracy z dotychczasowymi i nowymi partnerami w zakresie produkcji i dostarczania treści, oferta platformy będzie się poszerzać o kolejne tytuły.

Na jakich urządzeniach dostępna platforma VOD.pl?

W chwili startu nowa odsłona VOD.pl będzie dostępna z poziomu przeglądarki na komputerze, smartfonie i tablecie. W przyszłości usługa pojawi się również jako aplikacja na innych najbardziej popularnych platformach, w tym smart TV.

Uruchomieniu serwisu będzie towarzyszyć szeroka kampania promocyjna. Strategię i kreację (kampania 360, wykorzystująca kanały własne oraz media zewnętrzne, digital oraz media tradycyjne, działania wizerunkowe jak i performance) przygotował dział marketingu TVN Warner Bros. Discovery.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy streamingowe


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

399 zł Więcej...

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

449 zł Więcej...