Viaplay Group podtrzymuje cel, by na koniec 2025 roku mieć 12 mln subskrybentów. Jednocześnie prognozuje, że na koniec 2023 roku będzie mieć łącznie 9 mln subskrybentów, w tym 5 mln w krajach nordyckich i 4 mln na rynkach międzynarodowych.- Zakończyliśmy rok w doskonałej formie i jesteśmy na dobrej drodze do realizacji naszych pięcioletnich celów strategicznych. Osiągnęliśmy wyniki zgodnie z naszymi zaktualizowanymi wytycznymi na rok 2022, zwiększając bazę subskrybentów Viaplay do ponad 7,3 mln, a łączną sprzedaż do 15,7 mld SEK w ciągu roku. Pomimo ostrej konkurencji nadal zwiększamy lub utrzymujemy udziały w rynku subskrypcji we wszystkich krajach. Viaplay jest obecnie dostępny na 11 rynkach, a wkrótce uruchomimy usługę direct-to-consumer w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Nasze treści są również dostępne na 20 innych rynkach za pośrednictwem oferty Viaplay Select - powiedział Anders Jensen, prezes i dyrektor generalny Viaplay Group.
Kabel HDMI 2.1 8K UHD 2,5m
Najnowszy kabel HDMI o długości 2,5m w wersji v2.1 dla...
65 zł Więcej...Odbiornik Vu+ ZERO 4K
Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...
759 zł Więcej...Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5520) EVOBOX
Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...
219 zł Więcej...