reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

1,2 mln subskrybentów Viaplay w Polsce

dodano: 2023-02-14 12:35
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Viaplay Group/satkurier.pl

Viaplay Viaplay Group poinformowała, że na koniec 2022 roku miała w Polsce 1,2 mln subskrybentów platformy streamignowej. To wzrost o 200 tys. w czwartym kwartale, czyli od października do grudnia ub.r. Na wszystkich swoich rynkach Viaplay miał na koniec roku 7,318 mln subskrybentów, w tym 4,625 mln w krajach nordyckich i 2,694 mln na rynkach międzynarodowych.

Viaplay Group
Viaplay Group wyniki 2022


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Łącznie na wszystkich rynkach Viaplay liczba subskrybentów wzrosła w czwartym kwartale 2022 roku o 890 tys., w tym o 396 tys. w krajach nordyckich (Dania, Finlandia, Islandia, Norwegia, Szwecja) i 494 tys. na rynkach międzynarodowych (Estonia, Litwa, Łotwa, Stany Zjednoczone, Polska, Holandia, Wielka Brytania). W Polsce i Holandii na koniec 2022 roku Viaplay miał po 1,2 mln subskrybentów na każdym z tych rynków.
 

- Zakończyliśmy rok w doskonałej formie i jesteśmy na dobrej drodze do realizacji naszych pięcioletnich celów strategicznych. Osiągnęliśmy wyniki zgodnie z naszymi zaktualizowanymi wytycznymi na rok 2022, zwiększając bazę subskrybentów Viaplay do ponad 7,3 mln, a łączną sprzedaż do 15,7 mld SEK w ciągu roku. Pomimo ostrej konkurencji nadal zwiększamy lub utrzymujemy udziały w rynku subskrypcji we wszystkich krajach. Viaplay jest obecnie dostępny na 11 rynkach, a wkrótce uruchomimy usługę direct-to-consumer w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Nasze treści są również dostępne na 20 innych rynkach za pośrednictwem oferty Viaplay Select - powiedział Anders Jensen, prezes i dyrektor generalny Viaplay Group.

Viaplay Group podtrzymuje cel, by na koniec 2025 roku mieć 12 mln subskrybentów. Jednocześnie prognozuje, że na koniec 2023 roku będzie mieć łącznie 9 mln subskrybentów, w tym 5 mln w krajach nordyckich i 4 mln na rynkach międzynarodowych.

Viaplay wystartował w Polsce 3 sierpnia 2021 roku. Jest dostępny w cenie 34 zł miesięcznie, choć ma ona wzrosnąć do 55 zł miesięcznie od marca 2023 roku. Oferuje filmy i seriale, w tym własne produkcje Viaplay Originals, a także transmisje na żywo (zobacz, jakie prawa sportowe na polski rynek posiada Viaplay).

Subskrybent Viaplay jest definiowany w raporcie grupy jako „klient, który ma dostęp do Viaplay i dla którego udostępniona została metoda płatności. Viaplay Group raportuje tylko opłacone subskrypcje, w przypadku których płatność została otrzymana bezpośrednio od klienta końcowego lub od organizacji partnerskiej”.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy streamingowe


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

349 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...