Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W poprzednich sezonach
Formułę 1 można było oglądać na kanałach Eleven Sports, które są dostępne w telewizji linearnej oraz w streamingu, w przeciwieństwie do
Viaplay, która działa tylko w streamingu. W związku z tym od sezonu 2023 cały ruch został przeniesiony do sieci, co prowadzi do wzmożonego obciążenia serwerów. W efekcie sieć CDN nie zawsze radzi sobie ze zwiększonym zapotrzebowaniem na streaming. Viaplay miał już do czynienia z kilkoma poważnymi problemami technicznymi podczas transmisji na żywo z ważnych wydarzeń sportowych. Awarie dotyczyły m.in. transmisji
Premier League, Bundesligi, Ligi Europy UEFA, czy KSW.
Jak złożyć reklamację?
Jak czytamy w
regulaminie Viaplay, w przypadku wystąpienia błędów w serwisie, które nie są spowodowane przez użytkownika lub osoby korzystające z konta użytkownika, użytkownikowi przysługuje prawo do usunięcia błędu zgodnie z przepisami prawa dotyczącymi praw konsumentów. Użytkownik może zainicjować podjęcie takiego działania w celu skorzystania z przysługujących praw, składając
reklamację w Biurze Obsługi Klienta, poprzez wiadomość e-mail na adres:
support(małpa)viaplay.pl lub telefonicznie pod numerem
+48 855 555 011. Użytkownik może również skorzystać z czatu z obsługą klienta na stronie Obsługa Klienta. Po zakończeniu czatu, użytkownik może pobrać treść rozmowy zapisaną w trwałym formacie.
Sprawą zajmuje się UOKiK
Przypomnijmy, że prezes
Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Tomasz Chróstny, wszczął w listopadzie ub.r. postępowanie wyjaśniające w sprawie Viaplay, a także wystąpił o wyjaśnienia do Cyfrowego Polsatu i CANAL+ Polska w sprawie usług Polsat Box Go i CANAL+ online. Postępowanie wyjaśniające w sprawie Viaplay może skutkować postawieniem zarzutów i nałożeniem kary w wysokości do 10 proc. obrotu.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.