reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Usterki przy transmisji Formuły 1 w Viaplay

dodano: 2023-03-06 10:50
autor: Jerzy Kruczek | źródło: satkurier.pl

Viaplay coś poszło nie tak awaria I tym razem nie odbyło się bez problemów technicznych podczas ważnej transmisji w Viaplay. Ze zgłoszeń wstawianych w mediach społecznościowych w niedzielę, 5 marca przez użytkowników tej platformy streamingowej wynika, że problemy występowały podczas studia przed wyścigiem Formuły 1 o Grand Prix Bahrajnu, które rozpoczęło się o 14:30, ale nie podczas samego wyścigu. Zgłoszeń tych nie jest też aż tak dużo, jak miało to miejsce podczas poprzednich awarii Viaplay, zatem skala jest mniejsza.

Twitter @BartoszLenik
Viaplay coś poszło nie tak awaria @BartoszLenik Twitter


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W poprzednich sezonach Formułę 1 można było oglądać na kanałach Eleven Sports, które są dostępne w telewizji linearnej oraz w streamingu, w przeciwieństwie do Viaplay, która działa tylko w streamingu. W związku z tym od sezonu 2023 cały ruch został przeniesiony do sieci, co prowadzi do wzmożonego obciążenia serwerów. W efekcie sieć CDN nie zawsze radzi sobie ze zwiększonym zapotrzebowaniem na streaming. Viaplay miał już do czynienia z kilkoma poważnymi problemami technicznymi podczas transmisji na żywo z ważnych wydarzeń sportowych. Awarie dotyczyły m.in. transmisji Premier League, Bundesligi, Ligi Europy UEFA, czy KSW.
 
Jak złożyć reklamację?

Jak czytamy w regulaminie Viaplay, w przypadku wystąpienia błędów w serwisie, które nie są spowodowane przez użytkownika lub osoby korzystające z konta użytkownika, użytkownikowi przysługuje prawo do usunięcia błędu zgodnie z przepisami prawa dotyczącymi praw konsumentów. Użytkownik może zainicjować podjęcie takiego działania w celu skorzystania z przysługujących praw, składając reklamację w Biurze Obsługi Klienta, poprzez wiadomość e-mail na adres: support(małpa)viaplay.pl lub telefonicznie pod numerem +48 855 555 011. Użytkownik może również skorzystać z czatu z obsługą klienta na stronie Obsługa Klienta. Po zakończeniu czatu, użytkownik może pobrać treść rozmowy zapisaną w trwałym formacie.

Sprawą zajmuje się UOKiK

Przypomnijmy, że prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Tomasz Chróstny, wszczął w listopadzie ub.r. postępowanie wyjaśniające w sprawie Viaplay, a także wystąpił o wyjaśnienia do Cyfrowego Polsatu i CANAL+ Polska w sprawie usług Polsat Box Go i CANAL+ online. Postępowanie wyjaśniające w sprawie Viaplay może skutkować postawieniem zarzutów i nałożeniem kary w wysokości do 10 proc. obrotu.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy streamingowe


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

659 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X

Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X - odbiornik UHD...

569 zł Więcej...

Mini PC Smart TV 4K BOX Zehnder KP-1

Zehnder KP-1 to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy ZEHNDER z...

249 zł Więcej...