Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Główne wyróżniki projektu to muzyka, młodzież i edukacja. Twórca chce powtórzyć sukces uruchomionego w 1999 roku, a następnie reaktywowanego po 17 latach przerwy w 2021 r. kanału Atomic TV na rumuńskim rynku telewizyjnym.
Podstawą dystrybucji
Atomic Academy TV jest transmisja za pośrednictwem protokołu IP, OTT, telewizja internetowa, aplikacje mobilne i Smart TV.
Właściciel marki
Atomic, Nicolae Şerbu, powiedział w wywiadzie z 2022 roku, że klasyczny kanał
Atomic TV emituje treści z nostalgicznego okresu 1998-2010. Z kolei stworzona wersja
Atomic Academy TV ma na celu edukację muzyczną uczniów i studentów w Rumunii. Dlatego ofertę wypełniają nie tylko teledyski z udziałem młodych wokalistów, ale również lekcje gry na instrumentach muzycznych, takich jak gitara, fortepian, perkusja i inne.
Zgodnie z przedstawionym planem finansowym na lata 2022-2026, inwestycje w sprzęt to 70 tys. euro, produkt lokalny - 200 tys. euro, zakupione programy 100 tys. euro. Średnie koszty operacyjne, począwszy od 2022 r. wynoszą 100 tys. euro rocznie. SC PERLA CLUSTER SRL przeznaczyła ze środków własnych kwotę 250 tys. euro na zakup sprzętu, programów i eksploatację. Źródłami finansowania jest sprzedaż reklam i realizacja wideoklipów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.