Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Ile kosztuje licencję na publiczne odtwarzanie Viaplay?
Uniwersalne rozwiązanie oferowane przez Viaplay obejmuje licencję na publiczne
odtwarzanie wydarzeń sportowych Viaplay w barach, restauracjach, klubach i innych lokalach gastronomicznych. Wykupienie praw dostępu do oferty sportowej Viaplay jest możliwe na
okres 3 lub 12 miesięcy. Cena dla poszczególnego nabywcy uzależniona jest wyłącznie od powierzchni danego lokalu i przy umowie na 12 miesięcy waha się
pomiędzy 599 PLN a 1599 PLN netto miesięcznie.
Dla lokali o powierzchni poniżej 150 m
2, przy umowie na 12 miesięcy obowiązuje cena 599 PLN netto, z kolei dla lokali pomiędzy 150 a 500 m
2 opłata za możliwość publicznego odtwarzania wszystkich transmisji sportowych Viaplay przez rok wynosi 1099 PLN netto miesięcznie. Właściciele lokali o wielkości powyżej 500 m
2, przy umowie obowiązującej przez 12 miesięcy, zapłacą 1599 PLN netto co miesiąc.
W zależności od zakupionego pakietu każdy, kto do 30 czerwca br. nabędzie licencję na publiczne odtwarzanie Viaplay, otrzyma 50% zniżki przy umowie na 12 miesięcy.
Mając na uwadze zbliżający się sezon letni, Viaplay przygotowało także specjalną
3-miesięczną ofertę publicznego odtwarzania wydarzeń sportowych, skierowaną wyłącznie do właścicieli barów, restauracji oraz innych lokali gastronomicznych, które otwarte są jedynie w okresie wakacyjnym.
W takich przypadkach, jeżeli właściciel lokalu zdecyduje się na zakup licencji, będzie zobowiązany jednorazowo zapłacić 2100 PLN netto dla lokalu o powierzchni do 150 m
2, 3600 PLN netto dla lokali o wielkości pomiędzy 150 a 500 m
2 oraz 5100 PLN netto dla lokali przekraczających powierzchnię 500 m
2.
Więcej informacji na temat oferty publicznego odtwarzania wydarzeń sportowych transmitowanych na żywo na platformie Viaplay, dostępnych jest na stronie internetowej:
https://www.viaplaygroup.com/publiczne-odtwarzanie-polska
– Jako Viaplay doskonale zdajemy sobie sprawę, jaką popularnością cieszy się wspólne oglądanie sportu na żywo w licznym gronie kibiców zgromadzonych w pubach, klubach czy restauracjach. Po udostępnieniu tej możliwości w krajach skandynawskich i w Holandii, zdecydowaliśmy się na poszerzenie naszej oferty publicznego odtwarzania również o Polskę. Nasza uniwersalna oferta umożliwia pełen dostęp do bogatego portfolio praw sportowych oraz transmisji na żywo najważniejszych wydarzeń, w tym zbliżającej się wielkimi krokami Gali KSW Colosseum 2, która odbędzie się już 3 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie – dodał Alexander Bastin, Viaplay Group Chief Commercial Officer, Continental Europe & Baltics.
Jeszcze w czerwcu na Viaplay dostępne będą m.in. wyścigi
F1® o Grand Prix Hiszpanii i Kanady, jedna z największych światowych gal sportów walki, czyli
XTB KSW Colosseum 2, a także
finał Ligi Konferencji Europy UEFA.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.