Dzięki systemowi Ad_Auction partnerzy posiadający określone założenia budżetowe już od 5 czerwca mogą ustawić swoją maksymalną propozycję w ramach funkcjonalności Max_Bid (automat zaszyty w aplikacji, który wyręcza w bidowaniu). Dodatkowo, śladem ubiegłego roku, w aukcji wykorzystany zostanie model elastycznego czasu zakończenia, uzależniony od rzeczywistego popytu na dany pakiet.- Tenis to sport pełen emocji, a my oferujemy markom przestrzeń na zaistnienie w tym kontekście. Dlatego też zapraszamy naszych partnerów do aukcji czasu reklamowego oraz sponsorskiego - jest to doskonała okazja, by pozytywne przeżycia związane ze sportem oddziaływały na kluczowe atrybuty marek. Aukcja to wygodne i transparentne rozwiązanie umożliwiające śledzenie przebiegu licytacji na żywo - mówi Aleksandra Przeździecka, dyrektor ds. strategii i rozwoju Premium TV w TVN Media.
Odbiornik Vu+ ZERO 4K
Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...
699 zł Więcej...Odbiornik PULSe 4K Mini
PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...
479 zł Więcej...nc+ telewizja na kartę + moduł CI+
CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami TVP 4K, Museum...
199 zł Więcej...