Dzięki systemowi Ad_Auction partnerzy posiadający określone założenia budżetowe już od 5 czerwca mogą ustawić swoją maksymalną propozycję w ramach funkcjonalności Max_Bid (automat zaszyty w aplikacji, który wyręcza w bidowaniu). Dodatkowo, śladem ubiegłego roku, w aukcji wykorzystany zostanie model elastycznego czasu zakończenia, uzależniony od rzeczywistego popytu na dany pakiet.- Tenis to sport pełen emocji, a my oferujemy markom przestrzeń na zaistnienie w tym kontekście. Dlatego też zapraszamy naszych partnerów do aukcji czasu reklamowego oraz sponsorskiego - jest to doskonała okazja, by pozytywne przeżycia związane ze sportem oddziaływały na kluczowe atrybuty marek. Aukcja to wygodne i transparentne rozwiązanie umożliwiające śledzenie przebiegu licytacji na żywo - mówi Aleksandra Przeździecka, dyrektor ds. strategii i rozwoju Premium TV w TVN Media.
Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum AX LION NS H.265 HEVC
Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...
109 zł Więcej...SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023
12 zł Więcej...Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m
Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...
65 zł Więcej...