Samsung i Warner Bros. już na początku tego roku wyświetliły zwiastun 8K filmu „Creed III” w ponad 450 sklepach detalicznych w Stanach Zjednoczonych i Europie. Teraz, podczas zakupów konsumenci będą mogli zobaczyć na telewizorach Excellence Line Neo QLED 8K zwiastuny takich tytułów, jak: „Barbie”, „Blue Beetle”, „Diuna: Część druga” czy „Aquaman i Zaginione Królestwo”.– To partnerstwo jest ekscytującym krokiem w kierunku popularyzacji treści w jakości 8K, pokazującym możliwości telewizorów Excellence Line Neo QLED 8K – powiedział Cheolgi Kim, wiceprezes wykonawczy w jednostce Visual Display Business, Samsung Electronics. – Dzięki najbardziej zaawansowanym technologiom współpraca z Warner Bros. pozwala marce Samsung pokazać konsumentom sposoby, w jaki ich ulubione filmy mogą na nowo oczarować widzów imponującym realizmem obrazu.
Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini
Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...
99 zł Więcej...Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
690 zł Więcej...