Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Od pewnego czasu Comcast nie udostępnia szczegółowych danych z liczbami klientów dla poszczególnych obszarów działania Sky. Zresztą to samo czynią inne platformy, np. CANAL+ Group. Utrata łącznie
228 tys. abonentów rozłożona jest na Wielką Brytanię, Włochy, Niemcy i Stany Zjednoczone, gdzie oferowane są podobne oferty telewizyjne.
Comcast poniósł znaczną utratę klientów wideo w USA i w Sky w 2. kwartale, ale odnotował zyski gdzie indziej, w tym siłę w ofercie usług szerokopasmowych Sky. Comcast odnotował przychody w wysokości 30,5 mld dol. za kwartał, co oznacza wzrost o 1,7%.
Sky nie wymienia żadnych konkretnych strat klientów w Niemczech.
W związku z tym nie można określić ilościowo spadku liczby klientów Sky Deutschland. Przy łącznie około 23 mln abonentów Sky, strata w ostatnim kwartale wyniosła prawie dokładnie
1 procent. Wartość, która nadal mieści się pod słowem - kluczem
„wahania sezonowe”, zwłaszcza w obliczu letniego zastoju w sporcie. Mimo to liczby takie jak te powinny dać większy impuls wysiłkom Comcast, aby znaleźć kupca na niemiecki oddział Sky.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.