dodano: 2023-08-24 11:37 | aktualizacja:
2024-03-26 10:55
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: TiVo/Xperi
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Rynek IPTV odnotował ogromny wzrost w ciągu ostatnich kilku lat, ponieważ operatorzy chcą poszerzyć swoją ofertę i poprawić utrzymanie klientów. Według raportu Reportlinker oczekuje się, że do 2030 r. światowy rynek IPTV będzie wart
83,8 mld dol. (77,5 mld euro), co oznacza CAGR na poziomie 5,8 proc. Co więcej, według Omdia Research, w szczególności w regionie EMEA udział IPTV w przychodach ma osiągnąć 39,3% do 2030 roku.
Według TiVo platforma IPTV umożliwia operatorom łączy szerokopasmowych i telewizji kablowej świadczenie usług wideo nowej generacji w opłacalny sposób, oferując jednocześnie konkurencyjne funkcje i możliwość wdrażania nowych strategii wideo. Operatorzy mogą zbudować swoją usługę, która zapewni dostęp do kanałów linearnych i aplikacji do przesyłania strumieniowego.
Platforma TiVo IPTV, która niedawno dodała dodatkowe 150 tys. subskrybentów w drugim kwartale 2023 r., to kompletne, kompleksowe rozwiązanie, które integruje bezpieczne dostarczanie treści w czasie rzeczywistym i zapewnia bogate, hiperspersonalizowane doświadczenia użytkowników, dzięki czemu konsumenci mogą dotrzeć do treści, które kochają szybciej niż kiedykolwiek wcześniej.
Według TiVo platforma IPTV zapewnia:
- Nowoczesność – wyjątkowe, uniwersalne doświadczenia na urządzeniach niezależnych od systemu operacyjnego i urządzenia, rozszerzające zaangażowanie na każdy ekran w domu.
- Oszałamiający wizualnie interfejs użytkownika, obejmujący solidny silnik personalizacji (w oparciu o godzinę, dzień i zachowania) oraz płynną integrację treści linearnych, VoD, OTT i FAST/AVoD.
- Uproszczony, kompleksowy model dostarczania platformy zapewniający operatorom elastyczność i łatwość przejścia na platformę TiVo IPTV.
- Przyszłościowe rozwiązania dzięki opartej na chmurze usłudze TiVo zapewniającej prostą integrację, elastyczne wdrożenia i skalowalność w celu zapewnienia najlepszych, kompleksowych rozwiązań.
- Monetyzacja doświadczeń z TiVo+ FAST/AVoD i Sponsored Discovery, otwierająca dodatkowe źródła przychodów w nowych i istniejących segmentach klientów .
TiVo dzieli się swoją wiedzą w tej dziedzinie, przedstawiając swój wieloletni raport na temat trendów w branży wideo, który jest tradycyjnie publikowany w regionie Ameryki Północnej.
Ustalenia zawarte w nadchodzącym raporcie wskazują, że operatorzy mogą znacząco pomóc odbiorcom w odkrywaniu treści i nie tylko. Konsumenci w Wielkiej Brytanii korzystają średnio z sześciu usług wideo, a ponad dwie trzecie twierdzi, że podczas typowej sesji oglądania korzysta z więcej niż jednej aplikacji lub źródła wideo.
Ponadto 67 proc. respondentów uważa, że przeglądanie wielu aplikacji przed wybraniem czegoś do obejrzenia jest co najmniej trochę irytujące. Jeśli chodzi o to, gdzie konsumenci w Wielkiej Brytanii wydają pieniądze,
57 proc. ma abonament na płatną telewizję, a 42 proc. korzysta z usług AVoD.
TiVo twierdzi, że ekspansja platformy IPTV w regionie EMEA opiera się na jej wieloletniej działalności w całym regionie, polegającej na dostarczaniu rozwiązań do odkrywania treści firmom z branży szerokopasmowej, kablowej i telekomunikacyjnej.
TiVo zaprezentuje swoją platformę IPTV, a także inne usługi łączące ekosystem rozrywki od salonu do samochodu, podczas nadchodzących targów IBC 2023 w Amsterdamie.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.