Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Co słychać w światowym programmingu i branded content? AVOD, HVOD, SVOD czy FAST: który akronim najmocniej miesza dziś na rynku wideo? Ile GRP spodziewać się w polskim Netfliksie? Jak wymyślono pierwszy polski FAST? Kim jest widz okazjonalny? Czy „Pan Samochodzik” rozjechał „Wednesday”, a zielone formaty reklamowe to tylko branżowy temat zastępczy?
M.in. odpowiedzi na te pytania mogą się spodziewać uczestnicy szóstej edycji VideoWars by ScreenLovers, konferencji poświęconej wideo, telewizji i reklamie. W formule
#fakty #dane #konkrety organizatorzy i mówcy konferencji przekrojowo przyjrzą się aktualnej sytuacji oraz bliskiej przyszłości rynku multiscreen, nie unikając konfrontacji z branżowymi mitami.
3 października na scenie VideoWars pojawią się m.in.:
Luci Sanan (K7 Media),
Iwona Piwek (YouTube),
Callum Sillars (Ampere Analysis),
Marcin Wiatr (FlixBus),
Aleksandra Chmielewska (Gemius),
Anna Rodzik (Coca-Cola),
Maciej Dziedzic (L’Oreal),
Maciej Olenderczyk (Finecast/GroupM),
Joanna Okła (EssenceMediacom),
Magda Kolenkiewicz (Starcom),
Marcin Malicki (WP Pilot, WP) czy
Anna Sawa (TVN Warner Bros. Discovery).
Partnerami VideoWars by ScreenLovers są w tym roku TVN Warner Bros. Discovery, YouTube, GroupM, Finecast, Gemius, Active Family, AFA Media, AMC, GoldenSubmarine I serwis Vodylla. Patronat nad konferencją objęły największe stowarzyszenia branżowe: IAB Polska, MOC TV oraz IAA Polska.
Impreza objęta jest akredytacją DIMAQ, uczestnicy otrzymają 20 punktów recertyfikacyjnych.
Więcej informacji na temat VideoWars znajduje się na stronie konferencji:
https://videowars.screenlovers.pl.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.