Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Zaobserwowaliśmy fantastyczną frekwencję całej branży na targach IBC2023
– powiedział Michael Crimp, dyrektor generalny IBC.
- Wystawa miała naprawdę poczucie celu, ponieważ liderzy biznesu i innowatorzy technologiczni zebrali się, aby pomóc naszej branży w dostosowaniu się do zmian i budowaniu lepszej przyszłości dla mediów i rozrywki. Chciałbym podziękować wszystkim za ciągłe wsparcie i udział – nie możemy się doczekać, aż zobaczymy się ponownie w przyszłym roku.
IBC dostarczyło kompleksowy program treści, stawiając czoła kluczowym wyzwaniom branżowym i wspierając misję M&E polegającą na wprowadzaniu bardziej zrównoważonych i włączających praktyk biznesowych. Było ponad 325 prelegentów w większej liczbie sal konferencyjnych. Promowano nowe technologie, przyszłe modele biznesowe i kreatywne innowacje, które poszerzają horyzonty mediów i rozrywki.
Tematy takie jak
chmura, sztuczna inteligencja, 5G, VR/AR/XR, metaświat, gry i przetwarzanie brzegowe były głównymi tematami wszystkich hal na IBC 2023, w tym demonstracji weryfikacyjnych koncepcji dostarczonych w ramach projektów
IBC Accelerator Media Innovation Program, promując współpracę międzybranżową i wyznaczając pionierskie nowe przypadki użycia.
Wprowadzając nowe funkcje pokazowe i rozbudowując kilka hal wystawowych – w tym otwierając halę 3 – IBC rozszerzyło swój zakres technologii medialnych, uruchamiając wciągającą wystawę e-sportu we współpracy z Unlocked, aby zaprezentować najnowsze innowacje w produkcji i dostarczaniu e-sportu, podczas gdy eksperci branżowi badali kluczowe trendy i możliwości na styku gier i mediów. Dawna Strefa Przyszłości została przebudowana na Strefę Technologiczną IBC specjalnie dla EBU,
Wśród wystawców IBC2023 znaleźli się główni gracze, tacy jak:
ARRI, AVID, AWS, Blackmagic Design, Bridge Technologies, Canon Europe, Cisco, Comcast, Deluxe, EBU (Europejska Unia Nadawców), Evertz Microsystems, EVS Broadcast Equipment, Fraunhofer Media cyfrowe, Google, Grass Valley, Gravity Media, Harmonic, HP, IMAX, Lawo, LTN, MediaKind, Microsoft Corporation, NEP Group, Orange, Prime Focus, Riedel Communications, Ross Video, Samsung, Sennheiser, Sony, Tata Communications, Telestream oraz Vizrt Group i Zixi.
Lider elektroniki użytkowej, firma
LG, dołączyła do szeregu debiutujących wystawców z całego świata, którzy zadebiutowali na IBC w 2023 r., w tym takich jak:
Brompton Technology, Compress2x, Layercake, Quine, SAS Software, Small Pixels, Sohonet, Wondershare, ZEASN.
Wystawa IBC 2024 odbędzie się od 13 do 16 września 2024 roku.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.