dodano: 2023-10-28 11:28
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Grupa Kino Polska/satkurier.pl
W środę, 1 listopada br. o godz. 20:00 na kanale Stopklatka wyemitowane zostaną premierowo odcinki 1. i 2. sezonu 2. polskiego serialu „To nie ze mną”, którego producentem jest Akson Studio. Występują Ada Szczepaniak, Katarzyna Ankudowicz, Agata Dudacy, Dominika Kachlik, Ewa Gawryluk, Ewa Bułhak, Katarzyna Figura, Adrian Zaremba, Kamil Szeptycki, Olaf Staszkiewicz, Jacek Lenartowicz i Tomasz Karolak. Serial będzie dostępny również w serwisie VOD Filmbox+. Stacja rozpoczęła kampanię reklamową, która promuje serial i pasma filmowe „Głośne hity” („Dzień zagłady”, „Rozgrywka”, „Ludzie honoru”, „Fuks” i „Twister”) i „Niedziela na luzie” („Rodzina Addamsów”, „Rodzina Addamsów 2”, „Kacper”, „Starsza pani musi zniknąć” i „Polowanie na mysz”).
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Katarzyna Figura w serialu „To nie ze mną”
Małe miasteczko, wielkie zamieszanie i nowa bohaterka, w którą wcieli się Katarzyna Figura. Właśnie skończyły się zdjęcia do drugiego sezonu „To nie ze mną”. Druga seria tego serialu komediowego tej jesieni zagości na antenie Stopklatki oraz w serwisie VOD FilmBox+.
W drugim sezonie „To nie ze mną” pojawi się gościnnie Katarzyna Figura - znana m.in z kultowych ról w takich filmach jak „Kiler”, „Kingsajz” czy ostatnio „Chrzest” i „Dziewczyny z Dubaju”.
Amelia, w którą wciela aktorka, to celebrytka kulinarna, której popularność ma dopomóc Wojciechowi (w tej roli Tomasz Karolak) w rozkręceniu ślimaczego biznesu. Czy wszystko pójdzie po ich myśli? Odpowiedź w drugim sezonie serialu „To nie ze mną” w Stopklatce już tej jesieni. Premierowe odcinki serialu dostępne będą w serwisie FilmBox+ na tydzień przed emisją na kanale Stopklatka.
- „To nie ze mną” to pełen wyrazistych bohaterów i niebanalnego humoru serial komediowy, który przedstawia perypetie społeczności z małego miasta. Wyróżnia go wartka fabuła i nieoczekiwane zwroty akcji - zapowiada nadawca. W drugim sezonie na widzów czekać będą nowe historie znanych bohaterów oraz wątki z postaciami, które wprowadzą dodatkowy zamęt w miasteczku.
Do ról z pierwszego sezonu powrócili: Ada Szczepaniak i Adrian Zaremba, a także m.in. Dominika Kachlik, Katarzyna Ankudowicz, Agata Dudacy, Kamil Szeptycki, Olaf Staszkiewicz, Ewa Gawryluk, Ewa Bułhak i Jacek Lenartowicz. W głównej roli widzowie zobaczą Tomasza Karolaka.
Premiera drugiego sezonu „To nie ze mną” w Stopklatce
Wojciech, w którego wciela się Tomasz Karolak, namiesza w małej społeczności, w której wszyscy się znają, ale nie do końca wszystko o sobie wiedzą. Premiera drugiego sezonu serialu „To nie ze mną” na antenie Stopklatki odbędzie się w środę, 1 listopada br. o godzinie 20:00. Co środę stacja pokaże dwa nowe odcinki. Serial będzie również dostępny w serwisie VOD FilmBox+.
W pierwszym odcinku drugiego sezonu „To nie ze mną” Złoty Stoczek zatrzęsie się w posadach, bowiem miasteczko po latach odwiedza Wojciech. Zanim jednak zdąży obwieścić światu (i swojej byłej żonie), że wrócił na stałe wraz z pomysłem na złoty interes, na jego drodze staje policja. Z tarapatów wyciąga go nie kto inny, a bratanica Antonina (Ada Szczepaniak). Przyjazd Wojciecha to nie jedyna nowość. W życiu Michała (Adrian Zaremba) i jego córek ponownie pojawia się jego była partnerka, Kinga (Dominika Kachlik), która nie ma zamiaru odpuścić przystojnemu lekarzowi tego, że ją okłamał i porzucił. Rysa na krystalicznym wizerunku internisty kłuje w oczy Antoninę. Czy ich rozwijające się uczucie zdoła przetrwać kolejne perturbacje? Pozostali mieszkańcy Złotego Stoczka również nie mają chwili na oddech. Ojciec Antoniny (Piotr Kaźmierczak) wciąż przebywa w sanatorium, a Kłopocki (Arkadiusz Brykalski) postanawia sfinalizować separację dzieląc dom na pół i bierze to bardzo dosłownie. Tymczasem Przemysław (Jacek Lenartowicz) przeżywa zawód miłosny dowiadując się, że jego internetowa znajomość nie była tym, za co ją miał. Na domiar złego Wojciech i Tomasz (Olaf Staszkiewicz) zawiązują antywłoski sojusz: obaj są przekonani, że przystojny Roberto (Kamil Szeptycki) zaleca się zarówno do Elżbiety (Katarzyna Ankudowicz) jak i Zofii (Agata Dudacy), czyli byłej żony Wojciecha i niedoszłej żony Tomasza. Może i Złoty Stoczek jest małym miasteczkiem, ale dzieje się w nim tyle, że starczyłoby zamieszania na wielką metropolię.
W obsadzie drugiego sezonu „To nie ze mną” widzowie ponownie zobaczą Adę Szczepaniak, Adriana Zarembę, Dominikę Kachlik, Katarzynę Ankudowicz, Agatę Dudacy, Kamila Szeptyckiego, Olafa Staszkiewicza, Ewę Gawryluk, Ewę Bułhak i Jacka Lenartowicza. Ponadto, w głównej roli, jako nowa postać, pojawi się Tomasz Karolak, a gościnnie wystąpi Katarzyna Figura.
Reżyserką „To nie ze mną” jest Katarzyna Priwieziencew znana z takich produkcji jak „Hel”, „Leader”, „Narzeczony na niby” czy „Samiec Alfa”. Scenariusz napisały: Aneta Głogowska i Katarzyna Leżeńska. Za produkcję odpowiada Akson Studio.
Premiera drugiego sezonu „To nie ze mną” odbędzie się w środę, 1 listopada br. o godzinie 20:00 na kanale Stopklatka. Premierowa emisja odbywać się będzie co środę po dwa odcinki. Serial będzie również dostępny w serwisie FilmBox+. Produkcja składa się z 11 odcinków.
Kampania reklamowa drugiego sezonu „To nie ze mną” i pasm filmowych Stopklatki
Należący do Grupy Kino Polska kanał filmowo-serialowy Stopklatka rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji drugiego sezonu serialu „To nie ze mną”, który zadebiutuje na antenie w środę, 1 listopada br. o godzinie 20:00, oraz tematycznych pasm filmowych. Twarzą kampanii Stopklatki ponownie został aktor Rafał Zawierucha.
Kampania reklamowa Stopklatki wystartowała w piątek, 27 października i potrwa do końca listopada br. Koncept kreatywny bazuje na wiosennej edycji kampanii i zbudowany jest wokół oferty programowej kanału. W jej jesiennej odsłonie centralną pozycję zajmuje nowy sezon serialu Stopklatki „To nie ze mną”, z Tomaszem Karolakiem w roli głównej. Dopełnienie stanowią pasma filmowe kanału, które spięte są nadrzędnym sloganem „Lecimy z hitami”. Przewodnikiem po nich jest Rafał Zawierucha, który zachęca widzów do sprawdzania co aktualnie „leci” w Stopklatce.
Główne działania obejmują ogólnopolską kampanię radiową, wspartą komunikacją w digitalu (portale tematyczne, media społecznościowe - Facebook, Instagram, YouTube, SEM), prasie (TV guide’y) i na kanałach telewizyjnych z portfolio Grupy Kino Polska. Dodatek stanowią działania promocyjne u operatorów kablowych i satelitarnych.
Drugi sezon „To nie ze mną”, oryginalnego serialu Stopklatki, widzowie będą mogli oglądać od 1 listopada br. w środy o godzinie 20:00, po dwa nowe odcinki co tydzień. Dodatkowo serial będzie dostępny także w serwisie FilmBox+. - „To nie ze mną” to pełen wyrazistych bohaterów i niebanalnego humoru serial komediowy, który przedstawia perypetie społeczności z małego miasta. W kolejnym sezonie na widzów czekają nowe historie znanych i lubianych bohaterów oraz emocjonujące wątki z postaciami, które wprowadzą dodatkowy zamęt w miasteczku - zapowiada nadawca. Gościnnie w serialu występuje także Katarzyna Figura (więcej tutaj).
- Stopklatka to jeden z kluczowych kanałów portfolio Grupy Kino Polska. To jedyny kanał o tematyce filmowo-serialowej tak szeroko dostępny dla widzów, który już posiada silną markę i uznanie widzów. Widzimy w nim duży potencjał i pragniemy dalej inwestować w jego wzrost, rozwijając m.in. ofertę programową. Przykładem jest właśnie nowy sezon wyprodukowanego przez nas serialu „To nie ze mną”. Dzięki kampanii promocyjnej będziemy mogli dotrzeć z nim do jeszcze szerszego grona odbiorców. Dodatkowo w kampanii zachęcamy widzów do odkrycia bogatego świata Stopklatki. Nasz brand hero, Rafał Zawierucha, przeprowadza widzów przez różnorodne pasma filmowe, pokazując, że każdy znajdzie w Stopklatce ciekawą propozycję na filmowy wieczór. W ten sposób budujemy konkretne przyzwyczajenia i lojalność naszych widzów
- mówi Patrycja Gałązka, dyrektorka marketingu i komunikacji w Grupie Kino Polska.
W kreacjach reklamowych - zarówno w key visualach, jak i spotach - Rafał Zawierucha wciela się w postacie symbolizujące promowane pasma filmowe i przeprowadza widzów przez jesienną ramówkę Stopklatki. Wśród nich są sobotnie „Głośne hity” („Dzień zagłady”, „Rozgrywka”, „Ludzie honoru” - więcej tutaj, „Fuks” - więcej tutaj, tutaj i tutaj, „Twister” - więcej tutaj) (więcej tutaj) oraz „Niedziele na luzie” („Rodzina Addamsów” - więcej tutaj, „Rodzina Addamsów 2”, „Kacper” - więcej tutaj, „Starsza pani musi zniknąć” - więcej tutaj, „Polowanie na mysz” - więcej tutaj) (więcej tutaj).
Koncepcja kreatywna jesiennej kampanii została stworzona inhouse i bazuje na materiałach przygotowanych wiosną br. przez agencję Open Gate. Za planowanie i zakup mediów ponownie odpowiada Havas Media.
Katarzyna Ankudowicz w serialu „To nie ze mną”, foto: Grupa Kino Polska
Katarzyna Ankudowicz, Kamil Szeptycki, Tomasz Karolak, Adrian Zaremba i Ada Szczepaniak w serialu „To nie ze mną”, foto: Grupa Kino Polska
Katarzyna Ankudowicz w serialu „To nie ze mną”, foto: Grupa Kino Polska
Ada Szczepaniak w serialu „To nie ze mną”, foto: Grupa Kino Polska
Ada Szczepaniak w serialu „To nie ze mną”, foto: Grupa Kino Polska
Ada Szczepaniak w serialu „To nie ze mną”, foto: Grupa Kino Polska
Ada Szczepaniak w serialu „To nie ze mną”, foto: Grupa Kino Polska
Ewa Gawryluk w serialu „To nie ze mną”, foto: Grupa Kino Polska
Katarzyna Figura i Tomasz Karolak w serialu „To nie ze mną”, foto: Grupa Kino Polska
Katarzyna Figura i Kamil Szeptycki w serialu „To nie ze mną”, foto: Grupa Kino Polska
Ada Szczepaniak w serialu „To nie ze mną”, foto: Aleksandra Grochowska/Akson Studio
Ada Szczepaniak i Tomasz Karolak w serialu „To nie ze mną”, foto: Aleksandra Grochowska/Akson Studio
Tomasz Karolak w serialu „To nie ze mną”, foto: Aleksandra Grochowska/Akson Studio
Tomasz Karolak w serialu „To nie ze mną”, foto: Aleksandra Grochowska/Akson Studio
Olaf Staszkiewicz i Tomasz Karolak w serialu „To nie ze mną”, foto: Aleksandra Grochowska/Akson Studio
Gabriela Nowak-Skyrpan „Bryska” utworem „Nie tęsknię za nikim” promuje serial „To nie ze mną”, foto: Grupa Kino Polska
Maciej Stuhr, Agnieszka Krukówna i Janusz Gajos oraz samochód Audi A6 na plakacie promującym kinową emisję filmu „Fuks”, foto: Vision Film Distribution
Maciej Stuhr, Agnieszka Krukówna i Janusz Gajos oraz samochód Audi A6 na plakacie promującym kinową emisję filmu „Fuks”, foto: Vision Film Distribution
Agnieszka Krukówna w filmie „Fuks”, foto: Vision Film Distribution
Agnieszka Krukówna w filmie „Fuks”, foto: Vision Film Distribution
Agnieszka Krukówna i Maciej Stuhr w filmie „Fuks”, foto: Vision Film Distribution
Agnieszka Krukówna w filmie „Fuks”, foto: Vision Film Distribution
Maciej Stuhr i Agnieszka Krukówna oraz samochód Fiat Cinquecento w filmie „Fuks”, foto: Vision Film Distribution
Tomasz Dedek i Agnieszka Krukówna w filmie „Fuks”, foto: Vision Film Distribution
„To nie ze mną” - sezon 2., emisja w środy (od 1 listopada 2023 roku) o godz. 20:00 na kanale Stopklatka.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.