Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Natomiast w skali roku spadek liczby subskrybentów
discovery+, HBO i Max/HBO Max jest nieznaczny i wynosi tylko 100 tys. Na koniec września 2023 roku WBD miał
95,1 mln subskrybentów na całym świecie.
W Stanach Zjednoczonych i Kanadzie liczba subskrybentów Warner Bros. Discovery wyniosła
52,6 mln (spadek o 1,4 mln w trzecim kwartale 2023 roku), a na rynkach międzynarodowych, w tym w Polsce,
42,5 mln (wzrost o 700 tys.). Wzrosło też, choć symbolicznie, globalne ARPU (średni przychód na subskrybenta) - o 0,11 dol. do 7,82 dol.
Przychody z subskrypcji discovery+, HBO i Max/HBO Max za trzeci kwartał 2023 roku wyniosły
2,438 mld dol. (wzrost o 5 proc. w porównaniu z analogicznym kwartałem 2022 roku).
Przypomnijmy, że 23 maja br. w Stanach Zjednoczonych
usługa streamingowa HBO Max została przekształcona w Max, zyskując treści platformy discovery+, którą to wchłonęła. Największą zmianą było wprowadzenie nowych cen oraz większej ilości treści w rozdzielczości 4K.
W Polsce do rebrandingu HBO Max na Max dojdzie wiosną 2024 roku.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.