Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Biuro Reklamy TVP będzie sprzedawać reklamy na platformie Rakuten TV
Rakuten TV to platforma streamingowa łącząca usługi TVOD (transakcyjne wideo na życzenie), AVOD (reklamowe wideo na życzenie) oraz kanały FAST (darmowe strumieniowanie z reklamami). Dostępna jest w 43 krajach europejskich i obecnie, za pośrednictwem przycisku zdalnego sterowania z logo oraz preinstalowanych aplikacji na urządzeniach smart TV, dociera do ponad 150 mln gospodarstw domowych w Europie.
Co w ofercie usług AVOD i FAST Rakuten TV?
Oferta wspierana reklamami obejmuje usługi AVOD i FAST. Usługa
AVOD dostarcza użytkownikom setki tytułów dostępnych na życzenie, obejmując filmy, dokumenty i seriale zarówno z Hollywood, jak i lokalnych studiów, a także katalog z oryginalnym i ekskluzywnym treściami. Wśród nich polski widz może sięgnąć m.in. po tytuły takie jak: „Urodzeni Mordercy”, „Miłość i inne używki”, „Dawno temu w Ameryce” czy „Birdman”.
Usługa
FAST składa się z rozległego zestawu ponad 500 unikalnych kanałów, w tym 100 własnych i obsługiwanych w całej Europie, obejmując bezpłatne kanały liniowe globalnych sieci, głównie europejskich nadawców i grupy medialne oraz kanały tematyczne platformy. Także w Polsce, Rakuten TV uruchomiło pierwszy, własny, kanał filmowy
Top Movies Polska, będący jednocześnie pierwszym na rynku w pełni zlokalizowanym kanałem filmowym FAST. Poza kanałem Top Movies, Rakuten TV oferuje także szeroką gamę ponad 70 kanałów obejmujących wiele gatunków, takich jak wiadomości na żywo, programy dla dzieci, sport, muzyka, seriale, filmy, dokumenty i rozrywka.
– Nawiązanie współpracy z TVP to jeszcze mocniejsze umocowanie pozycji Rakuten TV na polskim rynku. Ważnym aspektem naszych działań będzie nie tylko współpraca na polu reklamowym, ale też contentowym. Ta współpraca podkreśla cel Rakuten TV, jakim jest dalsza poprawa jakości i rozwój oferty AVOD/FAST Rakuten TV w Polsce, oraz szersze ambicje dystrybucyjne – mówi Anna Michałowska, Head of Content & Marketing Country Managers (Europe), Rakuten TV.
– Współpraca z Rakuten TV jest dla nas uzupełnieniem oferty digital, która już dziś cechowała się najwyższą na rynku jakością treści. Razem z naszym nowym partnerem chcemy umożliwiać markom reklamę przy wyjątkowych treściach wyprodukowanych profesjonalnie i podanych na największym domowym ekranie. Dla brandów, z jakimi pracujemy, ważne będzie też rozwinięcie oferty o kanały FAST, w których Rakuten TV w Polsce był prekursorem – mówi Marcin Gudowicz, dyrektor w Biurze Reklamy TVP.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.