Mimo niespełna rocznej historii, od momentu uruchomienia usługi Telewizji Nowej Generacji klienci Play aktywowali ponad 133 tys. pakietów i serwisów, wykorzystując w tym celu prawie 2,7 mln punktów. Dziś Telewizję Nowej Generacji wybiera już co trzeci klient usługi telewizyjnej w Play.– Według naszych analiz, starsi domownicy wybierają telewizję „za punkty” ze względu na dostęp do kanałów tradycyjnych.
- Młodsi – z powodu elastyczności w zakresie oferty streamingowej. Dla tej ostatniej grupy klientów ważne jest to, że w każdym miesiącu mogą zdecydować się na inny serwis streamingowy w ramach wykupionego miesięcznego pakietu punktów, a pakietami zarządzać wygodnie za pośrednictwem pilota na ekranie telewizora
– tłumaczy Artur Dominiak, dyrektor Departamentu Usług dla Domu w Play.
– Naszym zdaniem to świetne wyniki. Zwłaszcza, że świadomość abonentów w zakresie rozwiązania punktowego dopiero się tworzy. Obserwując trendy na zagranicznych rynkach spodziewamy się dalszego wzrostu zainteresowania tego typu usługą w przyszłości
– przewiduje Artur Dominiak.
Z tego powodu Telewizja Nowej Generacji będzie jednym z najważniejszych narzędzi realizacji strategii Play w zakresie usług telewizyjnych oraz głównym kierunkiem w rozwoju partnerstw dla treści zarówno streamingowych, jak i liniowych.
Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X
Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X - odbiornik UHD...
559 zł Więcej...Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym
Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...
1 579 zł Więcej...Mini PC Smart TV 4K BOX Zehnder KP-1
Zehnder KP-1 to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy ZEHNDER z...
259 zł Więcej...