W kolejnych krokach Junior Music planuje zmiany w doborze muzyki oraz wzmacnianie hitów programowych, takich jak „Cocomelon” czy „GoBuster” oraz nowości, które pojawią się w listopadzie.- Naszą ambicją jest, aby Junior Music nie tylko dostarczał rozrywkę, ale również pełnił rolę opiekunki i nauczyciela - oferując bogatą edukacyjną i rozrywkową ofertę programową, dzięki której rodzice mogą spokojnie zostawić swoje dzieci przed telewizorem - mówi Karol Warda, wiceprezes MWE Networks. - To nie jednorazowa zmiana, ale kontynuacja naszej strategii harmonizowania opraw i dopasowywania ich do nowych standardów.
- Nowa oprawa graficzna jest pierwszym krokiem w strategii zmian wprowadzanych na kanale Junior Music. Kolorowa, wesoła i bardzo dziecięca taka jak sam kanał i emitowana w nim muzyka. Mamy nadzieję, że wprowadzane nowości oraz przeboje z dziecięcych playlist przypadną naszym milusińskim do gustu i będą się doskonale bawić w rytm Junior Music - mówi Anna Zawiślińska, dyrektor muzyczna kanałów Grupy MWE Networks, która nadzorowała zmianę oprawy Junior Music.