- Dla Play kluczowe jest ukończenie tak złożonej migracji bez negatywnego wpływu na naszych klientów - powiedział Michał Ziółkowski, CTO w Play. - Zapewnienie ciągłości usługi dla ponad miliona aktywnych abonentów oznaczało, że musieliśmy współpracować z partnerem, który rozumiał technologię i skalę wyzwania, a także dawał nam pewność, że nasz ambitny plan może zostać zrealizowany. Nagravision był oczywistym wyborem ze względu na ich doświadczenie w branży, ofertę rozwiązań i model usług profesjonalnych.
Rozwiązania nadawcze Nagravision są szeroko wdrażane i integrowane na ponad 500 różnych chipsetach i u ponad 30 partnerów na całym świecie.- W miarę jak nasi klienci nadal się przekształcają i konsolidują w trudnych warunkach rynkowych, jesteśmy dumni, że możemy wspierać Play w ich misji poszerzania działalności biznesowej i integrowania nowych abonentów - powiedział Olivier Met, Senior Vice President, Sales EMEA w Nagravision. - Zabezpieczanie treści przed zagrożeniem piractwem pozostaje kluczowym zadaniem i cieszymy się, że możemy współpracować z Play, aby pomóc im zabezpieczyć ich wizję.