reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Silver TV z ambicjami wejścia na satelitę i do kablówek

dodano: 2024-11-06 10:44 | aktualizacja: 2024-11-06 12:27
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Silver TV/satkurier.pl

Beata Borucka Mądra Babcia Silver TV Youtube'owy kanał Silver TV, skierowany do widzów 50+, ma w planach wejście do sieci kablowych i na platformy satelitarne oraz stworzenie własnej aplikacji VOD. Od kilku tygodni Silver TV nadaje w nowej formule, oferując program śniadaniowy na żywo „Na dobry dzień”, poranną gimnastykę „Ruszaj się” również na żywo oraz programy „Wiecznie młodzi” i „Pomysł na danie”.

Silver TV


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

Czym jest Silver TV?

Silver TV to projekt zapoczątkowany w październiku 2020 roku przez Beatę Borucką, znaną pod pseudonimem Mądra Babcia. To telewizja dostępna na YouTubie, skierowana do osób 50+, posiadająca dziś własne 350 m studio, z którego nadawane są programy na żywo.
 

- Skończyliśmy rozgrzewkę, bo właśnie tak można nazwać minione kilka lat. Rozpoczęło się z kolei Silver TV 2.0 - pełne znanych telewidzom z konkurencyjnych kanałów twarzy, najnowszych technologii, a jednocześnie oferujące tę samą energię i autentyczność, co wcześniej. Co niezmiernie ważne, dziś Silver TV to już nie jest one woman show - kanał, który jest uzależniony od Mądrej Babci. Razem z profesjonalistami oraz widzami tworzymy coś, co będzie trwać niezależnie ode mnie! - mówi Beata Borucka, liderka projektu Mądra Babcia i twórczyni Silver TV.

Początek Silver TV w nowej formule dał program śniadaniowy na żywo „Na dobry dzień” emitowany od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 - 11:00. W listopadzie do grona prowadzących, wśród których jest m.in. Monika Richardson, Norbi, Blanka Gankowska, Vito Casetti i Kasia Krupa, dołączyła Małgorzata Ekert, która popularność w sieci zdobyła jako Szalona babcia ze złotym autem.

Dziś widzowie mogą zobaczyć na antenie 4 z zapowiadanych 13 formatów telewizyjnych.

Obok pasma śniadaniowego, na kanale YouTube publikowane są regularnie nowe odcinki porannej gimnastyki „Ruszaj się” prowadzonej przez Piotra Suskiego i Małgorzatę Wilgosz, programu „Wiecznie młodzi” dr n. med. Danuty Myłek oraz „Pomysłu na danie” - programu kulinarnego prowadzonego przez Joannę Grabowską.

Na premierę czeka prowadzony przez Pawła Blajera „Bezpiecznie przez życie”, w którym w przystępny sposób przekazywane będą praktyczne informacje związane z prawem, finansami i ubezpieczeniami. Inne zapowiadane nowości to: „Jesteś piękna!” (metamorfozy), „Pod lupą”, „Być kobietą”, „Turniej pokoleń”, „Cyfrowy Silver”, „Na zdrowie”, „Da się rozmawiać” i „Niepokonani”.
 

- Powoli oswajamy naszych widzów z nową formułą, stąd okrojona ramówka. Krok po kroku będziemy wprowadzać kolejne nowości - prowadzących i formaty - tak by wszyscy czuli się komfortowo - wyjaśnia Beata Borucka. - Właśnie dlatego, przez pierwsze 2 tygodnie nadawania w nowej formule, to ja razem z jednym z nowych prowadzących witałam gości codziennie rano w „Na dobry dzień”. Nie wyobrażałam sobie, by mogło być inaczej - w końcu od tego programu wszystko się zaczęło. Dopiero kilka dni temu oddałam pasmo śniadaniowe w ręce innych, ale nadal nadzoruje wszystko zza kulis, by nigdzie nie zgubić tego „czegoś”, co sprawia, że społeczność Silver TV stale rośnie.

Silver TV z ambicjami wejścia na satelitę i do kablówek

Twórcy Silver TV podkreślają, że nowa formuła kanału to dopiero początek. Zarząd ma w planach wprowadzenie Silver TV do sieci kablowych i na platformy satelitarne oraz stworzenie własnej aplikacji VOD.
 

- W przyszłości zakładamy nie tylko rozwój na platformach internetowych, lecz także wprowadzenie Silver TV do sieci kablowych i satelitarnych. Jednym z kluczowych elementów naszej strategii jest również stworzenie własnej aplikacji VOD - mówi mówi Zbigniew Kłoczko, kierownik produkcji Silver TV.

Kluczem do tych zmian ma być strategia oparta na produkowaniu wysokiej jakości materiałów, bardziej dopasowanych do oczekiwań widza 50+. To z kolei ma przełożyć się na wyższą oglądalność i zainteresowanie reklamodawców.
 

- Mamy jasno określone cele i będziemy je konsekwentnie realizować. Dziś skupiamy się przede wszystkim na tym, by wprowadzić na antenę wszystkie zapowiedziane formaty i dopracować formułę, w jakiej nadaje Silver TV. To pozwoli nam zbudować solidne podstawy pod dalszy rozwój kanału - mówi Zbigniew Kłoczko. - Odmienione Silver TV już dziś cieszy się większą popularnością niż wcześniej. Jesteśmy pewni, że ten trend się utrzyma i już za jakiś czas, zgodnie z naszymi założeniami biznesowymi, miesięczna liczba wyświetleń na kanale YouTube będzie wyższa niż 8 mln. Wsparciem w realizacji tego celu ma być startująca lada dzień kampania reklamowa Silver TV.

Do tej pory Silver TV było tworzone było przez kilkuosobowy zespół produkcyjny, który wspólnie wydawał tygodniowo jeden kilkugodzinny program na żywo prowadzony przez charyzmatyczną liderkę stacji. Od października 2024 roku za Silver TV odpowiedzialny jest kilkunastoosobowy zespół wydawniczo-produkcyjny, w tym 20 prowadzących, którzy zdobywali doświadczenie w największych stacjach telewizyjnych w Polsce. Ramówka kanału ma opierać się o 13 formatów telewizyjnych, a miesięczny łączny czas transmisji ma przekroczyć 100 godzin.

Silver TV ma dziś 192 tys. subskrybentów, ponad 41 mln wyświetleń i oferuje ponad 1,4 tys. filmów.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.
Silver TV




Więcej z kategorii TV w sieci


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

349 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...