Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Od nowego roku Sport1+ zmieni się w Sportdigital1+. Inny kanał eSports1 będzie nosił nazwę eSportsOne.
Sport1 podkreśla w swoim oświadczeniu, że firma patrzy wstecz na długi i udany okres bardzo dobrej współpracy z platformami i licencjodawcami.
Sportdigital TV jako nowy właściciel
Sport1+ i
eSports1 utrzyma istotne treści kanałów po 1 stycznia 2025 r., aby zapewnić ciągłość treści dla platform, użytkowników i fanów. Uruchomienie dwóch nowych kanałów
Sportdigital1+ i
eSportsOne nastąpi pod warunkiem uzyskania zgody właściwych organów.
Sportdigital1+ zaoferuje wydarzenia z amerykańskiej ligi baseballu
Major League Baseball (MLB), klubowych rozgrywek rugby
National Rugby League i serii wyścigów
NASCAR Cup Series. Swoje miejsce znajdą także rozgrywki piłkarskie, takie jak południowoamerykańska
Copa Libertadores, azjatycka
Liga Mistrzów AFC Elite i belgijska
Jupiler Pro League.
eSportsOne będzie zawierał e-sport z obszarów strategii, strzelanki i sport, takie jak
DOTA2,
Counterstrike i
EA FC25.
Sport1 skupi się na bezpłatnej telewizji i ofertach w Internecie.
Po długiej, trwającej od 2010 roku udanej podróży nadszedł czas na dalszy rozwój stacji w innych miejscach. Jesteśmy zdania, że w ramach modyfikacji, kanały płatnej telewizji lepiej sobie radzą z naszym partnerem Sportdigital. W dalszej perspektywie Sportdigital ma napędzać rozwój obu kanałów i zapewniać im solidną perspektywę na przyszłość
- mówi Andreas Gerhardt, dyrektor ds. dystrybucji i główny specjalista ds. płatnej telewizji w Sport1 GmbH.
W przypadku spółki
Sport1 transakcja powinna dać możliwość skupienia się na głównych obszarach działalności, tj. darmowej telewizji i ofertach streamingowych, tak aby widzowie mogli nadal otrzymywać szeroką gamę treści sportowych i rozrywkowych. Prawdą jest, że sportu w firmie
Sport1 GmbH będzie dużo mniej.
Rozszerzenie naszej działalności płatnej telewizji na sport i związana z tym rozbudowa naszego portfolio programów Sportdigital w krajach niemieckojęzycznych stanowi bardzo ważny kamień milowy w historii naszej firmy, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni
- powiedział Gisbert Wundram, dyrektor zarządzający w Sportdigital TV.
A co ze Sport1?
Przyszłość płatnej działalności jest już zapewniona. Jednak od tygodni media w Monachium spekulują o trwających intensywnych pracach nad nową nazwą kanału
Sport1, który nadaje bezpłatnie (FTA) przez satelitę
Astra 19,2°E. Wiadomo, że przyszła ramówka będzie głównie oparta na programach rozrywkowych. Kilka produkcji jest już na antenie, a nowy udziałowiec
Acunmedya jest współproducentem wszystkich programów. Na 2025 rok we współpracy z
Banijay zaplanowano nowe reedycje
„MasterChef” i
„Survivor” - programów, które odnoszą sukcesy na arenie międzynarodowej, ale od lat nie podbiły rynku w Niemczech.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.