dodano: 2024-11-22 12:07 | aktualizacja:
2024-11-22 22:07
autor: Karolina Dobrowolska |
źródło: AudienceProject
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Disney+ wprowadza niezależny pomiar oglądalności w Europie
Po sukcesie oferty finansowanej z reklam w Europie Disney+ robi śmiały krok i nawiązuje współpracę z
AudienceProject - głównym graczem w dziedzinie pomiaru oglądalności. Tu warto wspomnieć, że
uruchomiona zostanie nowa integracja z Netflixem, dzięki której reklamodawcy będą mogli mierzyć skuteczność reklam Netflix na wszystkich urządzeniach za pomocą narzędzia AudienceReport.
Współpraca umożliwi reklamodawcom dostęp do niezależnego pomiaru widowni kampanii reklamowych Disney+ na wszystkich urządzeniach, w tym na urządzeniach mobilnych, tabletach i telewizorach podłączonych do sieci.
Współpraca ta ma na celu dostarczenie rzetelnych danych na temat wpływu kampanii reklamowych emitowanych w Disney+ w kilku krajach Europy.
Narzędzie do pomiaru multimediów AudienceProject oznacza, że reklamodawcy mogą mierzyć zasięg, częstotliwość i wpływ marki kampanii reklamowych Disney+ – samodzielnie lub w połączeniu z innymi kanałami medialnymi w otwartej sieci, mediach społecznościowych, wideo online, streamingu i telewizji linearnej. Pozwala to reklamodawcom zrozumieć nie tylko całkowity zasięg i wpływ ich kampanii reklamowych, ale także przyrostowy zasięg i wpływ generowany przez Disney+, co daje im możliwość optymalizacji inwestycji w media w celu uzyskania skuteczniejszych kampanii reklamowych.
Rozwiązanie to będzie początkowo dostępne w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Skandynawii, zanim zostanie rozszerzone na inne rynki, np. polski.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.