dodano: 2024-12-19 12:27 | aktualizacja:
2024-12-25 18:42
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: press.pl/wirtualnemedia.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dolce Vita TV rozpoczyna emisję testową
Kanał Dolce Vita TV początkowo będzie dostępny tylko drogą naziemną na multipleksie lokalnym
MUX L2 z Rybnika i Ornontowic, którego operatorem jest Telewizja TVT, wynika z informacji press.pl i wirtualnemedia.pl. Prawdopodobnie w lutym pojawi się w ofercie sieci kablowej
TOYA.
W ramach testów, Dolce Vita TV ma nadawać tylko jeden program - brytyjski cykl dokumentalny o ciastach (prawdopodobnie będzie to „The Wonderful World of Cake”). Regularna emisja ma ruszyć w połowie stycznia, początkowo bez reklam. Po rozpoczęciu sprzedaży czasu reklamowego spoty mają być emitowane tylko pomiędzy programami.
Przypomnijmy, że
16 października br. KRRiT zdecydowała o przyznaniu spółce Dolce Vita TV koncesji dla kanału Dolce Vita TV, a
21 października taką decyzję wydała na piśmie. Koncesja obowiązuje przez okres 10 lat, do 20 października 2034 roku i dotyczy nadawania w sieciach telekomunikacyjnych - nie umożliwia nadawania ani drogą satelitarną, ani drogą naziemną, chyba że lokalnie.
Wspólnikami spółki Dolce Vita TV są:
Zbigniew Adamkiewicz (prezes zarządu),
Paweł Obczyński (członek zarządu) i
Barbara Bilińska.
Co w ofercie Dolce Vita TV?
W programie
Dolce Vita TV ma być prezentowany „świat bogactwa i przepychu, ukazując najpiękniejsze miejsca na Ziemi, ekskluzywne auta, jachty, rezydencje, królewskie ogrody i inne atrakcje niedostępne dla przeciętnego człowieka”. Kanał ma na celu „dostarczenie widzom niesamowitych przeżyć, porwanie ich w nieznany, nieodkryty świat i pokazanie, że luksus może być na wyciągnięcie ręki”. Program ma składać się z produkcji zagranicznych, adaptowanych na potrzeby polskiego widza, oraz polskiego kontentu realizowanego studyjnie i plenerowo.
W programie prezentowane mają być serie dokumentalne zawierające analizy wybranych aspektów luksusowego życia, np. historia mody, motoryzacji, designu. Audycje mają być opatrzone komentarzami ekspertów i znawców tematyki luksusowego stylu życia, a także mają pokazywać luksusowe miejsca, przedmioty oraz wydarzenia z całego świata.
W programie Dolce Vita TV mają być także rozpowszechniane docu-soap’y (telenowele dokumentalne, tj. „opowieści o życiu bogatych ludzi i ich codziennych przyjemnościach oraz wyzwaniach”).
Aktualizacja:
Wbrew zapowiedziom press.pl i wirtualnemedia.pl, kanał nie ruszył przed świętami.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.