dodano: 2025-01-03 19:24 | aktualizacja:
2025-01-03 19:50
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: MWE Networks
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Krzysztof Górski: „Widzę duży potencjał wzrostowy kanałów z portfolio MWE Networks”
W styczniu br. do grupy medialnej MWE Networks dołączył Krzysztof Górski, uznany specjalista z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży telewizyjnej.
Krzysztof Górski pełnił kluczowe role w takich firmach jak:
Telewizja WP, gdzie jako dyrektor programowy odpowiadał za tworzenie ramówek, negocjacje i zakupy programowe oraz budowanie jakości kontentowej, wspierał WP Pilot i rozwijał WP News;
A+E Networks, gdzie odpowiadał za strategie programowe Crime+Investigation PL. W
Viacom International Media Networks pracował nad ramówkami i zakupami programowymi dla kanałów marek Comedy Central, MTV oraz Nickelodeon.
W
MWE Networks Krzysztof Górski obejmuje stanowisko
dyrektora ds. zakupów i zarządzania ramówkami, z kluczowym zadaniem utworzenia nowoczesnego pionu zakupowego. Będzie odpowiadał za kompleksowe zarządzanie zakupami i ramówkami oraz negocjacje i optymalizację procesów programowych.
- Krzysztof Górski wniesie do grupy doświadczenie, które zmieni naprawdę wiele! Miałem okazję pracować z nim wcześniej i wiem, że jego doświadczenie, wiedza i podejście do działania to coś, co wynosi zespoły na zupełnie nowy poziom. W MWE Networks stworzy pion zakupowy i przejdzie płynnie w cały trudny proces zarządzania ramówkami. Jego doświadczenie, wizja i umiejętność działania to dokładnie to, czego potrzebujemy, aby nasza grupa była NAJLEPSZA na rynku. To jest wielka chwila dla MWE Networks!
- mówi Karol Warda, wiceprezes MWE Networks.
- Widzę duży potencjał wzrostowy kanałów z portfolio MWE Networks i bardzo się cieszę, że będę częścią tej dynamicznie rozwijającej się firmy. Moim celem jest sprawić, by widzowie mieli więcej powodów, by włączyć telewizor
- mówi Krzysztof Górski, dyrektor ds. zakupów programowych i zarządzania ramówkami w MWE Networks.
W 2024 r. grupa MWE Networks utworzyła dwa strategiczne piony: sprzedaży specjalnej, którym kieruje
Ewa Wituszyńska, oraz marketingu i rozwoju, prowadzonego przez
Roberta Kosobuckiego.
Od 2025 r.
Anna Zawiślińska-Butryn, dotychczasowa dyrektor muzyczna, obejmuje nowe stanowisko
dyrektora ds. rozwoju programingu, koncentrując się na tworzeniu innowacyjnych produkcji i poszerzaniu oferty grupy o kontent polski.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.