Brytyjski kanał muzyczny BritAsia TV, skierowany do azjatyckiej widowni na Wyspach Brytyjskich, planuje odejście od przekazu FTA na satelicie Astra 2G (28,2°E) i skupienie się na aplikacji BritAsia Digital. Niszowy nadawca rezygnuje z satelity, aby podążać za grupą docelową korzystającą z telewizorów Smart TV i usług przesyłania strumieniowego.
BritAsia TV
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
BritAsia TV to rozrywkowy kanał FTA dla brytyjskich Azjatów
Na ekranie BritAsia TV są wyświetlane odpowiednie komunikaty, w których nadawca zachęca do przejścia na usługę BritAsia Digital. Aplikacja jest dostępna na telewizorach LG, Samsung, Sony, a także na odtwarzaczach Firestick TV i wszystkich innych wykorzystujących systemy Android i iOS.
Posiada siedzibę w Birmingham, a za cel stawia nadawanie i promowanie kultury azjatyckiej wśród brytyjskich Azjatów. BritAsia TV wystartował w 2008 r. jako kanał bezpłatny. Przekaz drogą satelitarną dociera do widzów w Wielkiej Brytanii i całej Europie za pośrednictwem satelity Astra 2G (28,2°E). Kanał w platformie Sky UK zajmuje pozycję nr 761. Z tej dystrybucji ma zrezygnować już 15 stycznia 2025 r.. Po tej zmianie nadawca obiecuje jeszcze więcej koncertów na żywo, festiwali i niezapomnianych wydarzeń.