dodano: 2006-07-05 12:05 | aktualizacja:
2006-07-05 14:44
autor: Janusz Sulisz |
źródło: amino
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Usługa ta została wprowadzona na czas MŚ2006 i dzieki niej widzowie mają lepszą jakość obrazu.
Oprócz HDTV, spółka zaproponuje usługę triple-play. Spółka spodziewa się, że w ciągu trzech lat liczba abonentów wyniesie 120 tys.. Nowa usługa powstała w dużej mierze za sprawa pokaźnej pozarządowej inwestycji - 150-200 mln euro.
Wszystkie odbiorniki firmy Amino są specjalnie testowane - głównie oprogramowanie, przeglądarka oraz system dostępu warunkowego. Lijbrandt chce mieć pewność, że odbiorniki są kompatybilne i dzięki temu będzie można zredukować koszta ich wdrażania do produkcji, a także skrócić czas ich wejścia na rynek usług nadawczych.
Usługa Lijbrandt oferuje ponad 50 kanałów, trzy z nich są w HD (w tym emisje MŚ2006). Jesienią BBC chce wprowadzić trzy kolejne kanały: Discovery Channel, Animal Planet i National Geographic Channel - wszystkie w HD.
W usłudze znajduje się także specjalna propozycja "Missed-a-programme", która tak naprawdę jest usługą VOD dla wszystkich niekomercyjnych programów, np. informacji.
Wszystkie konkurencyjne spółki używają standardu DVB Digital Video Broadcast), podczas gdy Lijbrandt
wykorzystuje łatwy w użyciu format DMB (Digital Multimedia Broadcast).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.