reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Japonia głównym nadawcą mobile TV

dodano: 2006-07-10 14:57 | aktualizacja: 2006-07-10 16:27
autor: Magda Kowalczyk | źródło: juniper research

Według najnowszego raportu firmy analitycznej Juniper Research nadawcy mobile TV osiągną dochody w wysokości 11.7 mld dol. na całym świecie do roku 2011. Według prognoz Japonia zajmie czołową pozycję jako nadawca zawartości mobilnej z dochodami 2.9 mld dol., z kolei USA zarobi 1.8 mld dol..



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kluczową rolę na rynku mobilnej telewizji będzie odgrywać również Wielka Brytania z zarobkiem 989 mln dol..

Pomimo że Japonia już oferuje darmową usługę w sieci "One Seg" ISDB-T, Juniper Research przewiduje, że przyniesie ona dopiero wymierne dochody w 2008 roku.

Rynki amerykański, japoński i brytyjski zajmują kluczową pozycję, jeśli chodzi o wdrażanie mobilnej telewizji, głównie ze względu na bardzo duże zainteresowanie tego rodzaju usługą wśród mieszkańców tych krajów.

Chociaż Korea Południowa miała bardzo dobry początek, jeśli chodzi o aktywację własnej usługi DMB, jednak to Japonia i USA przejmą kontrolę nad mobilną telewizją i będą posiadać największą ilość abonentów. Oba kraje posiadają dużą bazę użytkowników telefonii komórkowej.

W 2011 roku 39 proc. rynku mobilnej telewizji będzie należeć do Japonii, USA i Południowej Korei, a 36 proc. będą stanowić abonenci w Niemczech, we Włoszech, Wielkiej Brytanii, Indiach i Chinach.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Aplikacje mobilne


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Antena sat dla TIR-a 60 cm

stalowa antena 60 cm przenośna na przyssawkę dla TIR-owców.

169 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 2,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

30 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+ 4K ECP

CAM CI+ 4K ECP z odbiorem TVP 4K, CANAL+ 4K...

199 zł Więcej...