dodano: 2006-08-01 13:46 | aktualizacja:
2006-08-01 14:25
autor: Magda Kowalczyk |
źródło: dtg
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Cyfrowe kanały ITV2, ITV3, ITV4, CiTV, ITV Play i Men and Motors zajęły drugie miejsce pod względem oglądalności w pierwszej połowie 2006 roku, zaraz za BSkyB.
Udział publiczności w rynku wyniósł 4,03 proc. w wielokanałowych gospodarstwach domowych. W 2005 roku udział publiczności wynosił 3,58 proc.. Kanały UKTV mają 4 proc. udziału w rynku (wzrost z 3,98 proc w zeszłym roku). Z kolei kanały należące do Sky'a posiadają 8,75 proc. oglądalności.
Tymczasem kanał ITV1 odnotował spadek miesięcznego udziału publiczności w rynku i spadł do 16,7 proc. w lipcu, kiedy to był jednym z dwóch (obok BBC) nadawców emitujących MŚ2006.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.