dodano: 2006-08-31 15:30 | aktualizacja:
2006-09-01 10:54
autor: Janusz Sulisz |
źródło: worldscreen
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dochody związane z działalnością telewizyjną zwiększyły się o 15.7 proc. - do 2.2 mld euro, podczas gdy produkcje FremantleMedia przyniosły 578 mln euro (wzrost o 28.6 proc.).
Niemcy nadal są najsilniejszym rynkiem dla RTL Group, gdzie posiada ona 32.3 proc. swoich interesów. Spółka odnotowała w Niemczech 6.7 proc. wzrostu z reklam.
Zysk z reklam został również odnotowany na holenderskim rynku, gdzie interesy RTL Group stanowią 31.3 proc.. We Francji odnotowano 4.5 proc. wzrostu z reklam. Jedynie w Wielkiej Brytanii odnotowano straty na rynku reklamowym.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.