reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

\'Ofensywne\' logo Cyfrowego Polsatu

dodano: 2006-10-03 21:49 | aktualizacja: 2006-10-04 11:55
autor: Janusz Sulisz | źródło: CP

CyfrowyPolsat_X2006_sk.jpg Od 4 października rusza jesienna kampania reklamowa Cyfrowego Polsatu. Platforma wprowadza również nową ofertę Mini za 9,90zł oraz odświeża wizerunek, prezentując nowy logotyp, który zaprojektował znany grafik, Marek Szwarc.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowe logo platformy Cyfrowego Polsatu

W październiku Cyfrowy Polsat zamierza odświeżyć swój wizerunek. Podstawowa zmiana dotyczy logotypu firmy. Wprawdzie zostały zachowane jego charakterystyczne elementy (kula), ale nadano mu nową formę graficzną i zastosowano nowy podział kolorystyczny. Zmiany w wizualizacji Cyfrowego Polsatu wprowadzane będą sukcesywnie w ciągu najbliższych kilku tygodni.

- Nowe logo jest nowocześniejsze, bardziej dynamiczne, pokazuje, że nasza platforma zajmuje się zaawansowanymi technologiami. Doskonale koresponduje z charakterem Cyfrowego Polsatu i jego strategią rozwoju. – powiedział Dominik Libicki.

Nowy logotyp będzie wyznacznikiem nowego wizerunku platformy. Bardziej nowoczesnego charakteru nabiorą materiały wizerunkowe, sprzedażowe i promocyjne firmy.

Cyfrowy Polsat zaprosił do współpracy nad nowymi kreacjami najlepszych twórców reklamy na polskim rynku. Logotyp zaprojektował Marek Szwarc, grafik, laureat licznych nagród i wyróżnień, reżyserem spotów telewizyjnych oraz autorem zdjęć do nich jest Mariusz Palej, natomiast nowe zdjęcia do materiałów promocyjnych wykonał Andrzej Tyszko, fotograf uznany nie tylko na rynku polskim.

Jesienna kampania reklamowa

Jesienna kampania reklamowa jest kontynuacją rodzinnej linii komunikacji platformy. Podstawą działań wizerunkowych będzie kampania telewizyjna. Spoty pojawią się również w internecie, radiu i prasie.

- Nasze spoty pokazują platformę jako źródło przede wszystkim doskonalej rozrywki dla całej rodziny, wskazując jednocześnie na bogactwo oferty programowej. Widzowie będą mogli zobaczyć dwa rodzaje reklam. Spoty wizerunkowe ukazują pozytywne emocje członków rodziny spędzających czas wspólnie z Cyfrowym Polsatem. Filmy tematyczne w subtelny i radosny sposób odkrywają przed widzami zawartość programową platformy ze wskazaniem na ofertę sportową, edukacyjną, filmową i dla dzieci. – powiedział Andrzej Matuszyński, dyrektor marketingu w Cyfrowym Polsacie S.A.

Spoty Cyfrowego Polsatu zobaczyć będzie można na antenie Polsatu, TV4, Discovery Channel, Animal Planet, Ale Kino, Planete, Zone Europa, Zone Club, Zone Reality, National Geographic, AXN, Hallmark i Kino Polska.

Reklamy internetowe pojawią się w serwisach: gazeta.pl, wp.pl, onet.pl, e-tv.pl, satkurier.pl, idg.pl, tlen.pl, Stopklatka.pl, gadu-gadu. Kampania przeprowadzona zostanie też w prasie telewizyjnej (Tele Świat, Tele Tydzień, Tele Magazyn, To i Owo, Kropka TV) oraz w dziennikach ogólnopolskich (Fakt, Dziennik).

Również na antenie ogólnopolskich stacji radiowych pojawią się spoty reklamowe mówiące o rodzinnym charakterze Cyfrowego Polsatu Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Rozgłośnia, a media zakupił dom mediowy OMD Media Direction.

Nowość! Pakiet Mini

Nowością w ofercie programowej Cyfrowego Polsatu jest Pakiet Mini dostępny w rewelacyjnie niskiej, niespotykanej dotychczas cenie 9,90 zł miesięcznie.

- Zawartość nowego pakietu utrzymana jest w charakterze familijnym, będącym wyróżnikiem naszej platformy. Każdy z domowników znajdzie w nim swoje ulubione pozycje, a jest ich naprawdę wiele. – zapowiedział Dominik Libicki, prezes zarządu, Cyfrowy Polsat S.A.

Posiadacze Pakietu Mini będą mieli dostęp do wielu kanałów polskojęzycznych - Polsat, TV 4, Polsat 2, Polsat Zdrowie i Uroda, TVP 1, TVP 2, TVP Polonia, TVP Kultura, Puls, Mango 24, TVN, TVN Siedem, TV Biznes, VIVA, 4fun TV, ITV, TELE 5, Polonia 1 oraz do szeregu kanałów zagranicznych – m.in. CNN, BBC Word, EuroNews, Bloomberg TV, DW, NBC, Rainews, RTL, RTL II, Rai Uno, VOX, SAT 1, PRO7, Planeta Sport, TV5, Fashion TV, TV Moda, Canale 5, MTV 5, Magic TV, HIT Channel, Super RTL.

Platforma Cyfrowy Polsat została uruchomiona w 2000 roku. Obecnie liczy 850 tys. aktywnych użytkowników dekoderów.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polsat Box


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

439 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C

Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...

539 zł Więcej...